kosmoskatten: Var det du som kom fram och bad om fem blandade skivor från High Fidelity? Isf stod jag precis bredvid!
Bäst på mässan: Delad första plats! Att träffa Jorma i hissen (

) och Öhmans byxval.
Sämst på mässan: Maten. Kostar en burgare 139 kronor ska det fan ingå åtminstone någonting som påminner om service. 51 kronor burgare i stan (och då ingick det dricka dessutom!) senare på kvällen var betydligt bättre.
Svantes föredrag var intressant, och han som pratade innan (vad hette han?) var också intressant, även om jag bara hann med slutet.
I övrigt kan jag hålla med patrikf. Pråligt, nästan så att man kan undra om det är kvinnor som är den stora köpgruppen.
Riktigt löjligt att höra Rammstein väldigt starkt också. 20Hzdemon av Usher var inte heller direkt imponerande. Trist med brist på respekt.
Lite folk man kände igen från faktiskt träffade man också på. Ranefjord, Lindroos, Morello, LarsR, om jag inte minns tokigt. Syndes gjorde även Pac, Zalve, Rydberg, Sladd och Sanoj, även om jag inte tordes heja. Risken finns alltid skådA* göra detta, och detta givetvis kan få katastrofalA* följder.
Detta om detta!
Wolfie, demade du Amplifon? Det var en värmlänning i rummet, men åldern känndes i överkant för dig.
Common sense is not that common.