Smutta system..... Betoning små och enkla!!!

Diskussion och gemyt om Ino-produkter, gamla som nya.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
PLEX

Smutta system..... Betoning små och enkla!!!

Inläggav PLEX » 2009-12-22 15:20

Vad finns det för system ute vida Werlden....
Det jag är ute efter är till skillnad från andra trådar som till mångt och mycke handlar om BAS -ÄR jag ute efter små smutta system baserat på Ino, som NI är nöjda med!!!!
De fetaste toppsystemen är jag alltså inte intresserad av!!
Egentligen kanske man ska sätta en totalsumma för systemet men väljer att inte ställa några priskrav....
Tycker ni att 2.0 med enbart piX är fullt tillräckligt... -skriv det!!!
Jag kör nu med 4.0 bestående av piP samt 4st a1or och systemet låter kanon!! Jag har ett normalt vardagsrum, spelar på bredden och har akustikskivor bakom piP, IÖ har ej varit här och konsulterat!!!
Driver detta med en Yamaha reciver samt en billig DVD
Kommer snart (läs i framtiden...)ha en setup bestående av iX, pp2 samt 4st a1or DET ska bli väldigt intressant att se hur det beter sig..... (ganska dyrt, komplext men SMUTT!!!! :-) Dyrt och dyrt förresten... -billigt jämförelsevis om man jämför med andra!!!
I min värld kommer man alltså väldigt långt med piP och för den som vill några a1or, hur är det med er Werld????
Parantes... kollade på "Saving private Ryan" genom enbart pi60 och det vart grymt, fy fan vad de kan gasa på!!!! Egentligen ett väldigt enkelt system som lät överjävligt bra men jag tycker det inte platsar här pga av priset samt att dom är STORA!!!!

Vh Micke Plex

Användarvisningsbild
shifts
Med fasen rätt!

Inläggav shifts » 2009-12-22 16:03

Ett par iX samt väl gömda profundusP-2 tycker jag låter som ett kul system. iP är kanske mer passande, men "roligare" är inte säkert. ^_^
2021 maj på Spotify

pingvinlakrits

Inläggav pingvinlakrits » 2009-12-22 16:54

Min lilla iPs-rigg med undanskuffade infraP2 är riktigt kul och kan chocka folk lite. OM jag skulle göra ett mini-bio rum av arbetsrummet så flyttar jag in profP2/X2 dit och kör iPs. Det räcker finfint. :)

Användarvisningsbild
MagnusÖstberg

Inläggav MagnusÖstberg » 2009-12-22 17:10

Skulle inte basera en anläggning på mindre än iP+basmoduler.

PiM/piX se jag inte som alternativ.
Jag saknar dig.
Medlem på www.faktiskt.se sedan 2006

Användarvisningsbild
sprudel
ADHB

Inläggav sprudel » 2009-12-22 17:20

PiX, eller piM som ett mobilt system med ett bra ljudkort till datorn och en T-amp. Det ska jag önska mig i juklapp :)
Får väl bli som vanligt att klappen till mig med avsändare Tomten som varje år väcker familjens jubel är inslagen av mig själv. Det är inget problem. Problemet är hur jag ska kunna dikta till mig själv och bli överraskad på julafton :lol:
En sådan julklapp är värd en fin dikt på piX :P
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so.

M.Twain

Perhaps you say that it's not accurate? I say it's entertainment!

© 2012 Nelson Pass

Återgå till Wänner af Ino