Det jag är ute efter är till skillnad från andra trådar som till mångt och mycke handlar om BAS -ÄR jag ute efter små smutta system baserat på Ino, som NI är nöjda med!!!!
De fetaste toppsystemen är jag alltså inte intresserad av!!
Egentligen kanske man ska sätta en totalsumma för systemet men väljer att inte ställa några priskrav....
Tycker ni att 2.0 med enbart piX är fullt tillräckligt... -skriv det!!!
Jag kör nu med 4.0 bestående av piP samt 4st a1or och systemet låter kanon!! Jag har ett normalt vardagsrum, spelar på bredden och har akustikskivor bakom piP, IÖ har ej varit här och konsulterat!!!
Driver detta med en Yamaha reciver samt en billig DVD
Kommer snart (läs i framtiden...)ha en setup bestående av iX, pp2 samt 4st a1or DET ska bli väldigt intressant att se hur det beter sig..... (ganska dyrt, komplext men SMUTT!!!!

I min värld kommer man alltså väldigt långt med piP och för den som vill några a1or, hur är det med er Werld????
Parantes... kollade på "Saving private Ryan" genom enbart pi60 och det vart grymt, fy fan vad de kan gasa på!!!! Egentligen ett väldigt enkelt system som lät överjävligt bra men jag tycker det inte platsar här pga av priset samt att dom är STORA!!!!
Vh Micke Plex