Moderator: Redaktörer
verdad skrev:Har inte du haft Canton Ergo? eller har jag bara drömt. Vill minnas att jag läst någon tråd om det någon gång, kan dock minnas fel.
DuST skrev:Undrar vad skildnaden mellan piP och piPs är ?
DuST skrev:Hej !
Går också i piP tankar.. Undrar vad skildnaden mellan piP och piPs är ?
Gott nytt år på er alla !
Mvh Pär.
Manni76 skrev:Kul att se vad ni haft innan. Själv kör jag med Monitor Audio RS6:or som kanske ska klassas som lite partyburkar i jämförelse!
Eftersom jag kör väldigt blandat på spelaren så vill jag ha en högtalare som hellre klarar det mesta med bra resultat än en som bara klarar t.ex klassiskt med bravur. Är piP:n en "smal" högtalare? Dvs spelar en viss sort bättre än att spela all musik hyffsat?
Ska forska lite i "nattlorden" och se om det som tidigare inläggs påstående, om att han bor i Landskronatrakten stämmer. Då är det bara runt 5 mil, Om han ställer upp på en provlyssning dvs....
Purre skrev:Har också fått upp ögonen för dessa högtalareVore trevligt om man hittade någon att provlyssna hos innan man köper eventuella högtalare... Så någon som vet någon i Södermanland eller kanske i Norrköping?
+1shifts skrev:Jag tycker inte de ska köpas olyssnade.
subjektivisten skrev:Man ska inte köpa ett par högtalare olyssnad (kommer från killen som köpte i32s olyssnad)
subjektivisten skrev:Man ska inte köpa ett par högtalare olyssnad (kommer från killen som köpte i32s olyssnad)
perstromgren skrev:subjektivisten skrev:Man ska inte köpa ett par högtalare olyssnad (kommer från killen som köpte i32s olyssnad)
Hur hade du agerat om du hört i32s innan du köpte den, då?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Neuhausen och 12 gäster