Moderator: Redaktörer
Trevligt. Han har tydligen rekryterat två nya medlemmar de senaste åren.shifts skrev:Tror jag hade lite chatkontakt med Wixel när Soulseek var som störst/bäst.
Belgien (Bryssel).Från Holland om jag minns rätt?
FalloutBoy skrev:Trevligt. Han har tydligen rekryterat två nya medlemmar de senaste åren.
Produktiva är de också. Bara i år har de släppt ett tiotal EPs.Belgien (Bryssel).Från Holland om jag minns rätt?
Soundet har väl inte ändrats så mycket, men på EPn jag lyssnade på tidigare säger han sig ha hämtat inspiration från Arvo Pärt och dubstep.shifts skrev:Ah Belgien, ja det kan jag nog ha blandat ihop det med. Det var däremot väldigt länge sedan jag lyssnade på något han gjort. Hur låter det i dag?
PekkaJohansson skrev:Har efter nyårsmiddag och tolvslagsskålande samt nattande av sambo och katt förflyttat mig till ljudrummet. Hör nu "Open your heart" med Human League från albumet ''Dare" på cd med ljusblå etikett från 1983. Mer pop väntar.
Med vänlig hälsning
Pekka
PekkaJohansson skrev:Har efter nyårsmiddag och tolvslagsskålande samt nattande av sambo och katt förflyttat mig till ljudrummet. Hör nu "Open your heart" med Human League från albumet ''Dare" på cd med ljusblå etikett från 1983. Mer pop väntar.
Med vänlig hälsning
Pekka
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster