Moderator: Redaktörer
_Fredrik_ skrev:Ganska fort menar du väl? "Väldigt fort" är ju supersnabbt, knappt så man hinner blinka. Jag skulle säga att det var en "smidig affär" utan bråk om pengar och mellan fyra ögon. Jag spekulerar bara.MP skrev:De blev tydligen sålda väldigt fort
MP skrev:IngOehman skrev:Jag är inte säker på att jag är med på vad du menar. Tror du att
basnivån ändrar sig av portens flyttning?
Eller vad är det som skulle ändra sig (mindre än) 1 dB menar du?
Vh, iö
Du sade en gång till mig att det gav bara någon dB att flytta ner porten så den kunde lika gärna vara kvar där uppe.
Jag förstod det som output från porten.
Du förtydligade inte närmare och jag frågade inte heller, passa på att göra det om du vill.
Teabinge skrev:En man (sällan det är kvinnor i den här branschen) säljer nu sina pi60 från 1989 för 11500:-, längre kan han inte sträcka sig. Hmmm.
Måste man fräsa upp större hål? Går det inte med sticksåg plus finaste bladet + noggrannhet??
MP skrev:Kul med pK som gick att köpa för dryga tvåtusenlappen som jag tycker är en bra DIY nivå för små extrahögtalare.
Prisuppgifterna är för PK, totalpriset blir likt piP.MP skrev:Kostar elementsatsen 2500:- till pIP för ett par? då har jag blivit felinformerad.
Om du vet exakta priser för elementsatserna Magnus, så skriv gärna ut dem.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster