Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
schmutziger skrev:Snygga Naqref!
Är metallplattorna någon slags utveckling/derivat av hornladdningen i trevägarna?
+1Erik_Johansson skrev:Ragnwald skrev:Metallplattorna vid diskanten, skulle ha varit svarta.
+1
/Erik
MagnusÖstberg skrev:När man tittar på dem "live" så ser det lite störande med de blanka begränsningsytorna. Det är för mycket blickfång.
Du har en rätt hyffsad designådra tycker jagVee-Eight skrev:MagnusÖstberg skrev:När man tittar på dem "live" så ser det lite störande med de blanka begränsningsytorna. Det är för mycket blickfång.
Min designådra säger att de borde lackas i svart krymplack så de får en skrovlig yta.
MagnusÖstberg skrev:Den går djupare och är kraftfullare på alla vis, men jag har inte riktigt förlivat mig med diskantenergin.
MagnusÖstberg skrev:Det låter bra.
Högtalarna har stor potential och är en naturlig storebror i serien. Ser fram emot att få lyssna till dem kommande helg, för det utgår jag från att det finns möjlighet till.
Naqref skrev: Undre gränsfrekvens ligger i regionen 27Hz.
Nattlorden skrev:Om ni inte vet vad som skall förbättras på diskanten, så har ni i alla fall jobb kvar att göra här...Naqref skrev: Undre gränsfrekvens ligger i regionen 27Hz.
...fila av 10Hz till.
Naqref skrev:Fast priset blir ett helt annat.
Nattlorden skrev:Naqref skrev:Fast priset blir ett helt annat.
Ok, då har vi nästa filande klart på förhand också!![]()
![]()
Naqref skrev:Jag är rätt övertygad att de potentiella kunderna tycker att vi ligger rätt prismässigt.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster