Moderator: Redaktörer
Du menar om man hänger upp "dödjuret"?Callisto skrev:Om du endast vill absorbera så tror jag att ett snyggt skynke skulle funka bra. Det räcker och blir lite lagom absorption, du slipper uppleva "dödljudet" som lätt fås vid kraftig absorption.
NNord skrev:Johan Lindroos, det är igentligen ganska enkelt,
man slutar bara svara på hotspurs frågor. Det är
ju inte första gången han är en idiot mot folk.
Tänk om folk på ens jobb var på samma sätt
vilka roliga dagar DET skulle vara![]()
Då
skulle man helst stanna hemma med familjen.
För er andra, kan jag säga att jag föredrar en svagt
dämpad bakvägg än en helt slät bakvägg. Jag har några
5cm akustiktakplattor just nu.
Det är en ganska hög häst du satt dig på när du förklarar för mig att det jag hör är en förändring, inte en förbättring.
Några "sanningar" från folk som tror de sitter inne med den slutgiltiga sanningen och den fulla kunskapen, tar jag mig dock friheten att betacka mig för. Like it or not.
Det är ändå ingen bra lösning att absorbera precis bakom huvudet. Visst är det en stor förändring, men inget som är entydigt bättre än innan, bara annorlunda.
har du tänkt på att en upplevd förbättring inte alltid behöver vara en förbättring
Hotspur skrev:Det "hemska" är att Johan - utan respekt för min upplevelse - förklarar för mig att det jag hör inte är en förbättring, utan en förändring. Trots att jag alltså vet att det är en förbättring.
Om du nu vet så väl själv vad som är en förbättring och vad som är en förändring, varför frågar du om råd? Enklast är väl att testa själv?
Hur dämpar man bäst reflexerna bakom huvudet?
lätt att svara på gullfiber
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster