Moderator: Redaktörer

subjektivisten skrev:AMP TwentySeven.
Är det inte den du gjort Morello?
MattiasKarlsson skrev:Det var en seriös fråga alltså. Har för mig jag sett folk som snackar om 20-25 år så behöver man byta ut lite saker. Hur stämmer det?
subjektivisten skrev:Vore kul att se en RS2000 mätning med
Flint skrev:Lazyworm skrev:Gustaf är en elektronikkonstruktör i Världsklass skulle jag vilja göra gällande för de som inte förstår det på forat![]()
Åjaåja... Vi har inte hört nåt ljud än.
Lazyworm skrev:subjektivisten skrev:Vore kul att se en RS2000 mätning med
Vi får förserien i nästa vecka, vi har gjort några små förändringar till
denna release så vi väntar med att visa mätningar tills vi kan mäta på de nya förstärkarna.
Gustaf är en elektronikkonstruktör i Världsklass skulle jag vilja göra gällande för de som inte förstår det på forat![]()
Ragnwald skrev:Får vi se en 50Hz, 100W, 8 ohm också?
Sånt här är mycket bättre än musik.
KarlXII skrev:Lazyworm skrev:subjektivisten skrev:Vore kul att se en RS2000 mätning med
denna release så vi väntar med att visa mätningar tills vi kan mäta på de nya förstärkarna.
Gustaf är en elektronikkonstruktör i Världsklass skulle jag vilja göra gällande för de som inte förstår det på forat![]()
Alltid trevligt med beröm, men det är kanske på sin plats att du fixar en signatur som förklarar att du har någon form av affärsverksamhet på G tillsammans med honom. För så är det väl?
KarlXII skrev:Lazyworm skrev:subjektivisten skrev:Vore kul att se en RS2000 mätning med
Alltid trevligt med beröm, men det är kanske på sin plats att du fixar en signatur som förklarar att du har någon form av affärsverksamhet på G tillsammans med honom. För så är det väl?
Lazyworm skrev:
Under tiden kanske du vill att jag ska lägga in en "är kompis med Morello" signatur?
Edit: Måpste lägga till att jag dessutom i samma tråd skriver att vi får en förserie av RS2000 i nästa vecka som vi gjort förändringar på, så ingen kan väl missförstå att jag är inblandad i RS2000?
Morello skrev:
Vi har nyligen bestämt att produkterna kommer gå under namnet
O & G ENGINEERING
Den modell det delvis surras om är en effektförstärkare av större modell som heter:
O & G ENGINEERING - RS 2000
KarlXII skrev:Morello skrev:
Vi har nyligen bestämt att produkterna kommer gå under namnet
O & G ENGINEERING
Den modell det delvis surras om är en effektförstärkare av större modell som heter:
O & G ENGINEERING - RS 2000
Jättekul! Jag önskar ett stort lycka till!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster