Moderator: Redaktörer

Stenberg skrev:komorok skrev:Stenberg skrev:Vill oxå ha manifest och prislista
Då behöver man en mailadress att skicka till.
Åh, jag var säker på att den fanns i profilen, men men.
Fixat nu iaf.

MagnusÖstberg skrev:Det där funkar halvdant, jag får typ vart annat, vart tredje utskick..

niklas skrev:MagnusÖstberg skrev:Det där funkar halvdant, jag får typ vart annat, vart tredje utskick..
Räcker inte det?

MagnusÖstberg skrev:Det där funkar halvdant, jag får typ vart annat, vart tredje utskick..

Tycker det är extra viktigt att få berätta hela deras historik eftersom det ju gäller högtalare som har en utvecklingstid om snart 30 år bakom sig. Jag vill visa allt sådant som det kan ta flera månader, kanske till ochmed år att upptäcka därhemma om man inte har fått det visat för sigunder de trivsamma förhållanden som brukar råda på en av de ungefär-ligen månatliga lyssningskvällar som Ino Audio anordnar.
 Tycker det är extra viktigt att få berätta hela deras historik eftersom det ju gäller högtalare som har en utvecklingstid om snart 30 år bakom sig. Jag vill visa allt sådant som det kan ta flera månader, kanske till ochmed år att upptäcka därhemma om man inte har fått det visat för sigunder de trivsamma förhållanden som brukar råda på en av de ungefär-ligen månatliga lyssningskvällar som Ino Audio anordnar.  

Aerob skrev:Är det någon som har en prislista från 2005 så skulle jag gärna vilja ha
ett exemplar. Skicka PM i så fall så skickar jag min epostadress.

MagnusÖstberg skrev:Det har föreslagits, men ingvar hade sina skäl till att inte vilja detta.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster