mest för att man måste köpa dessa i paket om 24st och de kostar 350kr nånting st :/ Jag behöver ju trots allt bara 2 st.
Moderator: Redaktörer
Ondjultomte skrev:ja man måste ju köpa om minst 24/20/16 st beroende på tjocklek .. jag vill ha 4st .. så det vore bra om man kunde dela på ett "paket"
jag gjorde en tråd på prisjakt under sektionen gruppköp om detta.
jag finns som ekke där.
pma mig om eventuellt sam/gruppköp
Alexi skrev:Ino Audio tar 500kr/kvm för dom normala och 300kr/kvm för den 30mm tunna och då räknar jag inte med dom 15% rabbat man får om man tar 30skivor, vilket denna order nästan är uppe i. Så 702,50kr/kvm är klart dyrare en Ino skivorna. Fast å andra sidan är ju dessa snyggare i min mening
lazyworm skrev:Jag har köpt 26kvm med de 50mm tjocka absorbenterna som vi diskuterat i en annan tråd, de 12 plattorna kommer om ca 1 vecka så då kan jag berätta hur bra de är, rent grafmässigt så ser de ju bättre ut än den där versionen men den där versionen är ju klart coolare
Haakan_W skrev:lazyworm skrev:Jag har köpt 26kvm med de 50mm tjocka absorbenterna som vi diskuterat i en annan tråd, de 12 plattorna kommer om ca 1 vecka så då kan jag berätta hur bra de är, rent grafmässigt så ser de ju bättre ut än den där versionen men den där versionen är ju klart coolare
du lär ju sälja några till mig
RogerGustavsson skrev:Har inte Illbruck Illsonic andra leverantörer än just Golden Age (som ofta tar bra betalt)? Byggbranschen? Det är ju en installationsprodukt.
Ser att priserna är avsevärt lägre i Tyskland (Illbruck är väl tyskt?). www.musik-produktiv.de tar 35.90 € per styck för de skivor som nämns ovan (ca 330 kr). Frakt tillkommer men det gör det även från Golden Age. Det brukar inte vara så stora skillnader i fraktkostnader inrikes/utrikes som man kan tro. Musik-Produktiv har flera absorberande material på sin hemsida.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], dewpo och 11 gäster