Moderator: Redaktörer
Morello skrev:Mja, gör man en högupplöst FFT blir det väldigt lite brus som syns. Man får ju inte glömma at en FFT pytsar ut energi per frekvens eller amplitud per roten ur frekvens.
Konstruktionen är förvisso lågbrusig, men det går att mäta även om det brusar.
petersteindl skrev:Snyggt. Fattas det XLR-kontakter? Jag gillar Neutrix. Lycka till med försäljningen![]()
MvH
Peter
Alternativt så tyckte dom inte det välmenande förslaget var bra?Nattlorden skrev:Ok... nu förstår jag motviljan mot att ta till sig välmenta förslag på förändring av firmanamn, om det redan var beställt fräsning.
MagnusÖstberg skrev:Alternativt så tyckte dom inte det välmenande förslaget var bra?Nattlorden skrev:Ok... nu förstår jag motviljan mot att ta till sig välmenta förslag på förändring av firmanamn, om det redan var beställt fräsning.
Nattlorden skrev:MagnusÖstberg skrev:Alternativt så tyckte dom inte det välmenande förslaget var bra?Nattlorden skrev:Ok... nu förstår jag motviljan mot att ta till sig välmenta förslag på förändring av firmanamn, om det redan var beställt fräsning.
Mängden övriga potentiella namnförslag närmar väl sig oändlighet, det rörde sig inte bara om ett förslag.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster