Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:Jag vill veta hur många vi ska komma upp i för att priset ska gå ner. Då är det nog fler en jag som kanske vill utöka sin order.
Alexi skrev:du ska alltid vara värst Mag
Vad var nästa gräns för lägre pris hos Bueklin?RogerGustavsson skrev:Priset på www.buerklin.de är något lägre men det är inga stora pengar. De vill ha ca 6.50 kr/styck vid 100 eller fler. Priset inkl. tyska momsen och är sedd med växelkursen 9.20. Frakt och bankavgifter (oftast 110 kr) tillkommer.
SJ skrev:Jaha, gör mitt debutinlägg efter att ha (troligen) gjort den minsta banan-beställningen på forumet! (6+6 stycken)
Naqref skrev:NMMRM ringde nyss och meddelade att han är sjuk så det dröjer ett par dagar innan det hela blir klart.
Slartibartfast skrev:Fråga:
Hur går det?
Har inte hört något, inte heller på mailet så jag tänkte jag frågar här istället...
Mvh Jocke
(ja jag har betalat)
Slartibartfast skrev:Ja, det blir finfint. Det var ungefär det jag ville veta. Jag vet att jag har betalat så..
Men jag trodde man skulle få något sorts mail om "hej, dina pengar för XX antal grejor har kommit". Men det spelar mig mindre roll.. jag litar på att de kommit rätt.
Mvh Jocke