Personligen skulle jag även föredra svart front/chassi.

Moderator: Redaktörer
kris10an skrev:Är inte urfräsningen i mitten av frontplattan onödig (fördyrande) kosmetik?![]()
Nefilim skrev:Built like a tank är vad jag tänker på när jag ser bilderna. Grattis igen.
m_persson79 skrev:HurryUp & Mich tycker jag båda har bra men negativ kritik, tankar kring det?
Steget verkar i övrigt vara mycket lovande.
Jag gillar också tanken på mindre storlek på företagsnamnet, men måste säga att frontplattan i verkligheten och inte på sunkiga kort ser bra ut.Piotr skrev:Möjligen skulle det bli snyggare med en mindre urfräsning typ Gamut D200 men det känns ok som det är om texten ovan försvann.
/Peter
Nefilim skrev:m_persson79 skrev:HurryUp & Mich tycker jag båda har bra men negativ kritik, tankar kring det?
Lovande? Ja!
Till de som är kritiska vill jag säga: Konstruera ett eget steg då så det passar er.
Eller handlar det om den svenska avundsjukan kanske?
Kritiska?Nefilim skrev:Jag tycker iaf att det inte finns anledning att ändra något. De har säkert pratat med designproffs om detta.
Ni som är kritiska. Hur lätt är det för er att välja bil?
Nefilim skrev:Jag tycker iaf att det inte finns anledning att ändra något. De har säkert pratat med designproffs om detta.
Ni som är kritiska. Hur lätt är det för er att välja bil?
Nefilim skrev:m_persson79 skrev:HurryUp & Mich tycker jag båda har bra men negativ kritik, tankar kring det?
Lovande? Ja!
Till de som är kritiska vill jag säga: Konstruera ett eget steg då så det passar er.
Eller handlar det om den svenska avundsjukan kanske?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 14 gäster