Moderator: Redaktörer
Bättre än Marantz:en? Du måste blindtesta!Nefilim skrev:Nu låter det riktigt bra ska ni veta.Något släppte.
Flint skrev:Nefilim
Hur varmt blir steget? Både i tomgång utan musik och i lätt subjektivistnivå dvs. olidligt högt.
PungRaeV skrev:IngOehman skrev:<b>Egentligen vet jag inte om jag skulle rekommendera någon att använda
ett slutsteg med kondensatorer på utgången för basmodulbruk, men de
är ju rätt så stora i varje fall.</b>
Frågan jag ställer mig är om det finns skäl att tror att slutsteget är bätt-
re än de som sitter i hemmabiförstärkaren. Större än de väl i och för sig,
men det är ju bara intressant om man behöver mera effekt.
Vh, iö
How come?
Flint skrev:Nefilim
Bra. Mitt intresse väcktes första gången när jag simulerade steget i bomellbergs
tråd om moddning av steget. Ska lura ett tag få se om det blir ett. Vad gick det på totalt från Thomann?
nadifierad skrev:Fan vad kul att höra dina positiva omdömen!
Måste gneta ihop pengar
DVD-ai skrev:Jo, man blir ju sugen på att testa detta steg, i alla fall till modulerna![]()
Men, jag vet ej... känns som att jag i först hand skulle behöva/ vilja ha nytt steg till mina toppar och då får ju modulerna automatiskt mer kräm då jag låtar båda rotel steget driva moduler, det blir 2 moduler på ett steg i stället för 4st på ett steg som det e nu.
Så, jag siktar på ett RB1050 eller 1070 till mina toppar i stälelt![]()
Men jag ska icke glömma att detta steg kanske kan vara något att ha i någon setupp
bakerman22 skrev:DVD-ai skrev:Jo, man blir ju sugen på att testa detta steg, i alla fall till modulerna![]()
Men, jag vet ej... känns som att jag i först hand skulle behöva/ vilja ha nytt steg till mina toppar och då får ju modulerna automatiskt mer kräm då jag låtar båda rotel steget driva moduler, det blir 2 moduler på ett steg i stället för 4st på ett steg som det e nu.
Så, jag siktar på ett RB1050 eller 1070 till mina toppar i stälelt![]()
Men jag ska icke glömma att detta steg kanske kan vara något att ha i någon setupp
Jag har ett som du skulle kunna få mot en korv.