Moderator: Redaktörer
Almen skrev:Omnibus Wind Ensemble, The Music of Frank Zappa
perstromgren skrev:Almen skrev:Omnibus Wind Ensemble, The Music of Frank Zappa
Det där är kul! Köpte du av Jan-Eric på mässan, möjligen?
perstromgren skrev:Den tredje plattan är också fantastisk, Bill Evans och Monkan. Problemet är att vi redan hade den...Jag blev lurad av omslaget. Nåja, 60 spänn står jag ut med.
Almen skrev:perstromgren skrev:Den tredje plattan är också fantastisk, Bill Evans och Monkan. Problemet är att vi redan hade den...Jag blev lurad av omslaget. Nåja, 60 spänn står jag ut med.
Just ja, det finns två omslag att välja på. Nåja, den är perfekt att ge bort till den som inte har den. Den enda Z-skiva man behöver...
PekkaJohansson skrev:Almen skrev:perstromgren skrev:Den tredje plattan är också fantastisk, Bill Evans och Monkan. Problemet är att vi redan hade den...Jag blev lurad av omslaget. Nåja, 60 spänn står jag ut med.
Just ja, det finns två omslag att välja på. Nåja, den är perfekt att ge bort till den som inte har den. Den enda Z-skiva man behöver...
Tja, jag hittade en Philipssamling från 1989 med Monica Zetterlunds mer schlagerbetonade grejer. Den var inte så tokig. När det gäller "Waltz for Debby" är det ingen nackdel att försöka leta upp den första cd-utgåvan från 1992.
Mvh Pekka
perstromgren skrev:Tom Alandh har gjort ett vackert porträtt (förstås, han är ett geni!) av Z som visades igår.
PekkaJohansson skrev:Kajagoogoo - White feathers, LP 1983
Phil Collins - Face value, cd 1984
Manic Street Preachers - This is my truth tell me yours, cd 1998
Billy Fury - The other side of Billy Fury, cd 1993
Billy Squier - Enough is enough, cd 1986
Holly Johnson - Blast, cd 1989
Janis Siegel - At home, cd 1987
Mackerras/LSO - Tchaikovsky: Nutcracker (complete ballet score), 2-cd 1986
Various - Compact disco, cd 1985
PekkaJohansson skrev:Kate Bush - The kick inside, cd 198x
perstromgren skrev:PekkaJohansson skrev:Kate Bush - The kick inside, cd 198x
Bara en skiva idag, Pekka? Börjar du tackla av?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster