En o-ortodox 2-vägare

Hemmapulare debatterar lämpligen i detta forum.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
soundbrigade
Inaktiverad

Inläggav soundbrigade » 2010-02-14 22:23

Hustrun är borta ( :( ) och jag har hela huset för mig själv. Det finns viss chans att det byggs klart, liksom ett och annat rörbygge ....

Har ni lust kan ni ju kolla här om några veckor:
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=71588&whichpage=2&SearchTerms=hivi,vifa

Mors!
Att bara prata med dem som tycker som en själv är grundreceptet för att bli riktigt dum i huvudet.
Bo Rothstein, professor i statsvetenskap

Användarvisningsbild
petersteindl
Der Eiermann

Inläggav petersteindl » 2010-03-03 13:38

Öhh,

SB, vad har hänt? Vars ä du? Svante e tebaks :) å då kom jag att tänka på att jag inte sett inlägg från dig på sistone.

MvH
Peter
VD Bremen Production AB + Ortho-Reality AB; Grundare av Ljudbutiken AB; Fd import av hifi; Konstruktör av LICENCE No1 D/A, Bremen No1 D/A, Forsell D/A, SMS FrameSound, Bremen 3D8 m.fl.

-Martin-

Inläggav -Martin- » 2010-03-09 11:31

soundbrigade skrev:Hustrun är borta ( :( ) och jag har hela huset för mig själv. Det finns viss chans att det byggs klart, liksom ett och annat rörbygge ....

Har ni lust kan ni ju kolla här om några veckor:
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=71588&whichpage=2&SearchTerms=hivi,vifa

Mors!

Jag saknar din gamla avatar... :(

Användarvisningsbild
soundbrigade
Inaktiverad

Inläggav soundbrigade » 2010-06-20 13:07

Vilken av dem?

jag är färdig med mina o-ortodoxa djävlar nu. Noterade att det var någon djävla gnällspik som ondgjorde sig över alla mina oavslutade DIYprojekt vilka då störde DIY-forumet där allt utom DIY, enligt denne självutnämnde hel-fjolle, tydligen borde ligga.

Men som sagt de är färdiga nu. Ska bara spelas in men jag har ingen tillräckligt effektstark stärkare.

Bild
Att bara prata med dem som tycker som en själv är grundreceptet för att bli riktigt dum i huvudet.

Användarvisningsbild
Gastone

Inläggav Gastone » 2010-06-21 01:12

Jag har en C-Mark mr3000, 1kW/kanal si-så-där, bryggar du den får du 3,2kW!
Räcker det? :wink:
/Anders
Bygger: GainClone i ett InterM r500+ chassie. Färdig! DAC med Chrystal chip. Färdig!
Nästa projekt: Rörförsteg

Användarvisningsbild
soundbrigade
Inaktiverad

Inläggav soundbrigade » 2010-06-21 16:40

Ska sparka igång mina M3 vad det lider. De kanske åker med till Göteborg nästa vår.

Användarvisningsbild
soundbrigade
Inaktiverad

Inläggav soundbrigade » 2013-04-10 17:39

Ska sparka igång mina M3 vad det lider. Jag kanske kånkar med dem bort till Folkets Hus i år.

Men vänta, har jag inte sagt så förut??? 8O :roll: :?

Föregående

Återgå till DIY-forum