Moderator: Redaktörer
schmutziger skrev:Tack för den goda GT:n du blandade i somras hos Amit, en ny referens helt klart!
_Fredrik_ skrev:Ja, en ros til Öhman för fina högtlalare.
Men också ris till den som hade lämnat luddet kvar i torktumlaren. Jag hade faktiskt annat för mig en att ta bort det. Vissa verkar tro att deras mamma städar upp efter dom i tvättstugan
stefanolo skrev:Halleluja!!![]()
En timmes lyssning på pi60s i ett hyfsat bra rum för två år sedan och sen var man "hemma". Efter att ha upplevt pi60s, piPs och nu snart i28 & Co i mitt eget lyssningsrum så är letandet definitivt slut. Hoppas IÖ fortsätter utveckling och produktion länge till. Tack som fan!
![]()
/s
stefanolo skrev:Fick inga konkreta bud och då ångrade jag mig. Har haft så mycket omkring mig senaste tiden och tappade lite fokus på hifi-intresset. Kom sen på att jag nog ändå skulle "återfalla" i grav "Inoism" snart igen och då kändes det lite omständigt att börja på nya kula. Beställer troligtvis pX-4 snart istället så att setupen blir komplett.
happily confused![]()
![]()
/stefan
Nahaz skrev:Tack för att du inte säljer högtalare på följande sätt:
http://uk.cinenow.com/videos/2250-calif ... -2-slash-2
Lite lika i56 är dom väl allt ; )
David_A skrev:Hehe.. sådär brukar brudarna flockas runt i64 också
profbd skrev:ivor vi ska nog få dig på andra tankar
och få dig att byta till ett par ino burkar
här utför vi fullständiga lobitomeringar se på nin/subjektivisten/mattias karlsson
torig skrev:ivor-isobarik skrev:Hälsningar /från en sellerist vars trovärdighet numera ligger på minus!
Ha, då kanske vi är två då![]()
Passar på att ge ett tack till Ingvar också. Förnämliga högtalare med ypperliga prestanda till humana priser.
/mvh
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster