Moderator: Redaktörer
kris10an skrev:Jag noterade att det sitter dubbla par högtalarterminaler på höger resp vänster kanal. Är inte det onödigt (fördyrande)? Bi-wiring är det väl ändå ingen som kör med?
Morello skrev:kris10an skrev:Jag noterade att det sitter dubbla par högtalarterminaler på höger resp vänster kanal. Är inte det onödigt (fördyrande)? Bi-wiring är det väl ändå ingen som kör med?
Vi är ju som sagt marknadsdrivna.
Morello skrev:Det högst förmånliga priset för förserien är 30 000 kr.
Mich skrev:Finns nog många som vill hänga på flera basar, till samma utgång. Stegets drivförmåga får bestämma antal![]()
Lazyworm skrev:kris10an skrev:Jag noterade att det sitter dubbla par högtalarterminaler på höger resp vänster kanal. Är inte det onödigt (fördyrande)? Bi-wiring är det väl ändå ingen som kör med?
Jag vet, det är ju nästan ingen som kör med Bi-Wiring, vi jobbar stenhårt med att få plats med det tredje paret för triple-wiring som de flesta kräver.
Johan_Lindroos skrev:Om jag får tycke lite, så tycker jag att det är bra med knapp på fronten där man kan välja A- och/eller B-högtalarpar. Då har man ju valfrihet i vad man vill använda för högtalare, bajvajer, eller experiment med olika högtalarkablage, eller bara "mutat". Konstigt nog verkar detta inte poppis längre, det var väl mest vanligt hos 80-talets japanare...
Naqref skrev:Tycker det inte ska vara någon knapp alls. Det antyder nämligen att man är en sådan däringa teknikonanist som det talas om lite då och då och då kan man ändå inte höra stegets förtjänster genom ljudet av sitt egna stönande.
Typ.
Vad har din konstruktion (eller finns det fler) i en tråd om RS2000 som näpperliggen har med harlurslyssning att göra?IngOehman skrev:Om man man promt skall lyssna med hörlurar så skall man väl ha en ordentlig hörlursförstärkare med X-feed och egen volymkontroll ändå.
Vh, iö
Naqref skrev:Tycker det inte ska vara någon knapp alls. Det antyder nämligen att man är en sådan däringa teknikonanist som det talas om lite då och då och då kan man ändå inte höra stegets förtjänster genom ljudet av sitt egna stönande.
Typ.
hevi skrev:KarlXII skrev:Ett vred kanske inte är lika stimulerande....?
Mäh? Rejält ska det va':):
H
Flint skrev:A- & B-utgång på ett sånt här steg - aldrig. Relän som glappar och slamrar. Icke. Om man behöver dubbel uppsättning utgångar så köper man helt enkelt ett till steg.
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 18 gäster