Moderator: Redaktörer
Naqref skrev:Finns inga bra bilder än.
Hittade dock måtten på lådorna på en skiss. 170x350x310 mm BxHxD. Lite åt pK m a o.
MKo skrev:Halloj,
en smula undran över det där Visaton diskant elementet, är det samma element som i Guru QM10?
slockna skrev:Moment-23 skrev:Hur många tummar kan man ha mitt i handen för att ändå klara av att bygga dem?
utgångspunkten verkar vara att tillåta så många centralt placerade tummar som möjligt.
Naqref skrev:Har simulerat lite och har faktiskt val en betydligt enklare filterkonfiguration än förra gången. Nu skulle man bara bygga ett par testlådor. Någon som är sugen på att göra det? Jag har de flesta komponenterna här annars.
Maarten skrev:Naqref skrev:Har simulerat lite och har faktiskt val en betydligt enklare filterkonfiguration än förra gången. Nu skulle man bara bygga ett par testlådor. Någon som är sugen på att göra det? Jag har de flesta komponenterna här annars.
Kan ev tänka mig att bygga testlåda, lite i mån av tid. Är andra pigga och relativt snabba är de nog bättre val.
Naqref skrev:Maarten skrev:Naqref skrev:Har simulerat lite och har faktiskt val en betydligt enklare filterkonfiguration än förra gången. Nu skulle man bara bygga ett par testlådor. Någon som är sugen på att göra det? Jag har de flesta komponenterna här annars.
Kan ev tänka mig att bygga testlåda, lite i mån av tid. Är andra pigga och relativt snabba är de nog bättre val.
Låter väl ok.Om det är någon som är mer sugen så bara skicka pm till mig.
Maarten skrev:Nu är material beställt för uppsågning! Naq bör få lådor i aug.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster