Moderator: Redaktörer
Är du tankeläsare?
Tänkte faktiskt rekommendera just de albumen, så jag kan bara instämma.
Har inte hört just det albumet, men jag har ett av hans andra album ("Från Hat Till Handling") och en EP ("Vile").zidanefromhell skrev:Btw Fallout, har du lyssnat någe på Paddington dc - The sun is down and the sky is grey? Har hört några få klipp på tuben o myspace o tycker det låter kul, men vet inte om det är värt att jaga rätt på skivan som inte verkar finnas varsomhelst.
zidanefromhell skrev:Är du tankeläsare?
Tänkte faktiskt rekommendera just de albumen, så jag kan bara instämma.
Haha lite spooky
Btw Fallout, har du lyssnat någe på Paddington dc - The sun is down and the sky is grey? Har hört några få klipp på tuben o myspace o tycker det låter kul, men vet inte om det är värt att jaga rätt på skivan som inte verkar finnas varsomhelst.
Alexi skrev:Jag läser och lyssnar stötvis och uppskattar tråden mycket!Koffe skrev:Är det någon som läser den här tråden eller eldar vi för kråkorna?
Riktigt trevligt, tack för tipset!Koffe skrev:Spotify: Jenny Doveson - All These Wastefull Years
zidanefromhell skrev:Många härinne påstår sig älska musik utan pardon, refererar till ingvars fråga om varför forummedlemmarna lyssnar på musik, men likväl är det mer dött på musiksidorna än på en krog i Arboga. Folk skriker sig mkt hellre hesa över vikten av nivåmatchat blindtest lr diskuterar läsförståelse o diskussions/argumentations teknik sida upp o sida ner på hifisidorna![]()
Men men finns det bara några som tar till sig tipsen är det väl värt det antar jag.
mrGaskill skrev:zidanefromhell skrev:Många härinne påstår sig älska musik utan pardon, refererar till ingvars fråga om varför forummedlemmarna lyssnar på musik, men likväl är det mer dött på musiksidorna än på en krog i Arboga. Folk skriker sig mkt hellre hesa över vikten av nivåmatchat blindtest lr diskuterar läsförståelse o diskussions/argumentations teknik sida upp o sida ner på hifisidorna![]()
Men men finns det bara några som tar till sig tipsen är det väl värt det antar jag.
Tja får man aldrig respons på sina musiktips som man ibland tycker är knasbra så kan man väl hålla dem för sig själva eller som jag , hitta andra forum där man kan diskutera musik med lirare med samma smak.Någon gång ibland lumpar man in nåt tips lite halvhjärtat dock.
Koffe skrev:FalloutBoy, Hörru! Jag hinner inte med!
Sitter och njuter av Caitlins underbara dialekt...
FalloutBoy skrev:Givetvis från Kanada.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster