philip skrev:Måste vara ett av världens mest onödiga program. Har ni inga öron att lyssna med eller?
Jo, det är ju det vi har. Det vi funderar över är var mastrarnas öron finns. Efter 20 år med ständigt stigande medelnivåer, toppfaktorer som sjunker under alla lågvattenmärken som finns och det oljud som följer av det så är det dags att ge alla döva något att titta på i stället om de nu inte hör.
Så att vi kan få lyssna på nåt som låter bra nån gång. Det är ju faktiskt det som är målet, om du nu trodde nåt annat.
philip skrev:vidare måste ha ge LTS en antieloge, varför informerar ni inte om träffarna? Jag skulle ju kunna komma på lördag och såga detta längst fotknölarna men jag har inte hört ett ord!
Det är årsmöte i morgon Lördag, vilket det har informerats om många, många gånger. Jag ska underhålla lite med sånt här. Men det blir nog mer och kan du inte komma i morgon så är du välkommen nån annan gång. Det blir nog mer.
philip skrev:
Nu får ni klara er utan mig och det kommer sluta med att ni sitter och tittar på ljud och känner er självgoda utan någon som helst susning om verkligheten.
jaja, jag säger då det...

Så länge har jag längat efter att loudness war skulle vara över. Nu börjar jag tro att vi faktiskt är där. Kruxet är att vi förlorade.