Moderator: Redaktörer
patjoh skrev:Tror det var nån LTS artikel nån hittat, men rätta mig om jag har fel. Spelar ingen roll om/att det var just LTS, grejen var att det var 2a handskälla.
shifts skrev:MP skrev:
Så du menar att om man inte har för intresse att konsumera en specifik produkt så ska man inte göra inlägg i trådar som gäller produkten?
Nej, det menar jag verkligen inte, men det förekommer en falsk ridderlighet. Jag tror inte du bryr dig ett skit om ägarna till Inos produkter. Tror även nyfikenheten kring hur det verkligen ligger till är rätt svag.
MP skrev:Den som har manifestet är väl inte förbjudna att skriva vad som står i den här tråden, eller?
Objektivisten skrev:MP skrev:Den som har manifestet är väl inte förbjudna att skriva vad som står i den här tråden, eller?
![]()
Helt absurt alltihop. Lite sektvarning nästan.
MagnusÖstberg skrev:Objektivisten skrev:MP skrev:Den som har manifestet är väl inte förbjudna att skriva vad som står i den här tråden, eller?
![]()
Njae, men det är ju inte första gången just mp vill ha info som bara är att skicka efter, men vill istället att någon skall göra jobbet åt honom. Ingen orkar väl..
MP skrev:MagnusÖstberg skrev:Objektivisten skrev:MP skrev:Den som har manifestet är väl inte förbjudna att skriva vad som står i den här tråden, eller?
![]()
Njae, men det är ju inte första gången just mp vill ha info som bara är att skicka efter, men vill istället att någon skall göra jobbet åt honom. Ingen orkar väl..
Ja den här tråden illustrerar så tydligt flera personer, grupperingar och beteenden som bidrar till att kreativa, frågvisa och underhållande medlemmar tappar HiFi intresset och ägnar sig åt annat istället.
Därmed kan tråden låsas.
Tack för er medverkan.
MP skrev:underhållande medlemmar tappar HiFi intresset och ägnar sig åt annat istället
MP skrev:Tror du verkligen att jag syftar på mig själv?![]()
Du har nog umgåtts för mycket med andra mer självupptagna personlighetstyper som har präglat dig.![]()
Admin Lås tråden!
Ja, det trodde jag faktiskt. Du är ju en lustigkurreMP skrev:Tror du verkligen att jag syftar på mig själv?![]()
Du har nog umgåtts för mycket med andra mer självupptagna personlighetstyper som har präglat dig.![]()
Admin Lås tråden!
komorok skrev:http://www.sonicdesign.se/oeint1.html
Här finns massor av historia. Eller måste jag klippa in den här för
att ni ska orka läsa?
Objektivisten Skrivet: tis mar 09, 2010 11:47 pm Ämne:
+1
Objektivisten Skrivet: tis mar 09, 2010 11:31 pm Ämne:
+1
Objektivisten skrev:MP skrev:Jag längtar redan till nästa inlägg.
+1
patjoh skrev:Det är lite synd dock att inte Ingvar kommenterar själv en sådan här tråd, helst då den (rätt eller fel) är i tassemarken kring hans person avseende saker som oriktigheter, falsk historieskrivning, mytomani. Vilket är tråkigt.
Det som skrivits är för det mesta från tredje part, förutom Ingvars manifest (dvs när pi60 började utvecklas, 1978 och Ingvar född 1962). Det är inte säkert det finns det minsta belägg att Ingvar sagt något i stil som LTS(?) skrev, de kanske gissar, vem vet?
Men hur som helst så tror jag några rader från Ingvar skulle om inte döda denna tråden, nog få den att bli lite mindre konspratorisk...
Har träffat Ingvar själv några gånger och jag tycker han är en jättehyvens och rolig kille, och en intelligent person. Hjälpsam, förstås kunnig, och tillmötesgående i egenskap av säljare av Ino Audio också (han bör dock höja priserna lite bara)
MP skrev:Tack Richard för din kritiska granskning.
Richard skrev:Det räcker väl att konstatera att mannen är ett geni som genom tusentals föredrag, hundratals artiklar i LTS och utveckling av ett otal odödliga högtalarekonstruktioner klart visat att han är enormt duktig.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster