Moderator: Redaktörer
JTarnstrom skrev:Det är mycket som är underligt med Ingvar. Det underligaste är att man kan köpa piP för en spottstyver av honom. Underligt är bra.
Lägg av nu, dina ord följs inte av ditt beteende för fem öre.MP skrev:Återigen hetsar du upp till pöbelstämning med att misstänkliggöra andra med din skeva uppfattning..
MP skrev:Återigen hetsar du upp till pöbelstämning med att misstänkliggöra andra med din skeva uppfattning, du har inte träffat rätt på dina nästan tjugoåttatusen inlägg tidigare så varför tar du inte lärdom av det?
För din kännedom (som om det skulle behövas) så tycker jag bra om Ingvar och hans högtalare och vill hålla mig till sakfrågan.
Jag tycker däremot inte om vissa beteenden och trådsabotage som du ägnar dig åt och det är jag inte ensam om.
Jag förstår om du vill förflytta fokus från detta så du hamnar i centrum och får ditt närmast omättliga bekräftelsebehov uppfyllt.
Som en liten hund som vill bli klappad och gläfsande vill visa upp sig för sin husse.
MP skrev:Återigen hetsar du upp till pöbelstämning med att misstänkliggöra andra med din skeva uppfattning, du har inte träffat rätt på dina nästan tjugoåttatusen inlägg tidigare så varför tar du inte lärdom av det?
_Fredrik_ skrev:Är det nån som hört basen i Inos högtalare? Den är rätt så fet.
_Fredrik_ skrev:Är det nån som hört basen i Inos högtalare? Den är rätt så fet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster