Ja bra och smidig belysning verkar man alltid behöva mer av. För närvarande kör jag med vanliga glödlampor, men när dom inte finns längre, vad ska man ha då? Halogen + transformator?
Jag har faktiskt funderat på att fixa en separat jordfelsbrytare. Är det mörkt ute och man råkar tappa en kabel mot jord (

) så är det riktigt svårt att hitta till elcentralen utan att slå sig sönder och samman, här blir verkligen mörkt. Detta skulle innebära att jag måste få "min" säkring losskopplad från skenan för att göra mig oberoende av jordfelsbrytaren i centralen och att jag sen har minst en separat jorfelsbrytare. Efter lite funderande kom jag fram till att det är bra mycket enklare och ställa en ficklampa på ett ställe som jag enkelt hittar

jag sitter ju bakom en jordfelsbrytare i vilket fall som
Brandsläckare har jag också funderat på att ha en, dock inte i denna verkstaden, men den som lever får se. Var ska man köpa brandsläckare, och vad ska dom kosta? Jag har sett att dom säljer på harald nyborg och dyligt ibland, men kan man verkligen köpa säkerhet för sådana pengar?