Almen skrev:stört bra
Bara så ingen missförstår: inte störtbra särskrivet.
Moderator: Redaktörer
subjektivisten skrev:Jag ger dig max 6 månader innan du beställer ett par Y moduler till.![]()
Grattis iaf, nu är det bara att njuta.
Almen skrev:Bara så ingen missförstår: inte störtbra särskrivet.
Zipp skrev:Visst är man sugen på två till men det kommer (nog) inte bli fler än 2 i mitt nuvarande boende (med nuvarande fru). Får se vad framtiden har att erbjuda (med avseende på boende).
monsj skrev:Imorgon ska jag hämta mina piPs.
![]()
Tyvärr måste jag lämna dem ensamma hemma en hel eftermiddag medans jag deltar i en workshop av mindre intresse.
doppler skrev:Nu väntar jag på ett par pi60s i svart knotterlack, ser det som en livstidsinvestering.
Micke65 skrev:H_blg skrev:Jag har väntat några månader på lyssningskväll men nu är det avklarat, det var skoj!
Ligger även ett par piP i monteringssats enligt plan i min skuff
Lycka till från en annan av deltagarna![]()
/Micke
johaneriksson skrev:PojkenMedTur skrev:jag väntar...
Vad blir det för ytbehandling?
/Johan
Guerta skrev:Beställt ett par piPs i kalkvit och beräknas få dem om ca 2 veckor:) Bror min fick med sig ett par dagen efter senaste lyssningskvällen det e snabba puckar!
Ingen annan som väntar på basmodulerna till piP/piPs?
Moment-23 skrev:Guerta skrev:Beställt ett par piPs i kalkvit och beräknas få dem om ca 2 veckor:) Bror min fick med sig ett par dagen efter senaste lyssningskvällen det e snabba puckar!
Lillebror, det är skillnad på folk och folk
Nattlorden skrev:Väntar på ersättningsdiskant... abstinensen börjar bli svår...
Guerta skrev:Moment-23 skrev:Guerta skrev:Beställt ett par piPs i kalkvit och beräknas få dem om ca 2 veckor:) Bror min fick med sig ett par dagen efter senaste lyssningskvällen det e snabba puckar!
Lillebror, det är skillnad på folk och folk
Måste ha varit för att jag var den enda på lyssningskvällen som INTE var tekninker och också var den enda som inte satt som ett tänt litet ljus 01:30 när ni pratade fysik & matematik faaaar beyond min kunskap
schmutziger skrev:Nattlorden skrev:Väntar på ersättningsdiskant... abstinensen börjar bli svår...
Vågar nästan sätta en hundring på att den smällde du efter vi varit hos Ola
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster