Moderator: Redaktörer
_Fredrik_ skrev:Jag är god vän till "producenten", han jobbar alltid med (förutom i bilen då) NS-10Jag tycker hans grejer låter grymt.
Det är väl inget konstigt att lyssna i en annan miljö, som i en bil? Lite tveksam till att dra i spakarna där iof.
philip skrev:Varför kan ni inte respektera andras uttryck, vad ger er den rätten?
Hon var värd hela biljettpriset till Roskilde själv.Almen skrev:Jag gillar också Robyn, på alla sätt och vis.Hon var grym på Way Out West i somras.
philip skrev:haha, ni är söta, så har ni äntligen fått lite verklighet att ta ställning till![]()
Det är ändå en proffsigare miljö än många andra.
och vet ni vad, jag tror inte Robyn bryr sig om vad ni tycker, hon verkade glad över att det lät bra på klubbar och i bilen.
Varför kan ni inte respektera andras uttryck, vad ger er den rätten?
philip skrev:Varför kan ni inte respektera andras uttryck, vad ger er den rätten?
subjektivisten skrev:philip skrev:Varför kan ni inte respektera andras uttryck, vad ger er den rätten?
Rätten som kund! Jag, som betalade kund, vägrar betala för sådan oproffsig produkt vilket i slutändan ger DIG och alla andra mindre pengar. Finns det ingen som helst stake i dagens producenter/masterare?
housemicke skrev:men för att hålla oss till ämnet så så sköter jag kin runkning i danmark.
+1, men mina ino-högtalare står ovanpå mina högtalare och agera shakti-stenar.JTarnstrom skrev:Jag hade ingen aning om att jag hörde till målgruppen. Intressant!
meanmachine skrev:Lös problemet bär in inoburkarna i bilen och rocka hårt. Sen Köper ni PKK av flint att ha hemma med en nästan frekvanslinjär rörhäck av densammes produktiva hand. Detta ger sökerligen ordning till Robyn.
Visst. Men jag fattar inte varför såna här trådar, som dyker upp varannan vecka, gör samma människor så otroligt förvånade gång på gång. Det är som om vi är lite senila.Flint skrev:JTarnstrom skrev:Jag hade ingen aning om att jag hörde till målgruppen. Intressant!
Alla är konsumenter. I och med det tillhör vi alla säkert många målgrupper.
_Fredrik_ skrev:Visst. Men jag fattar inte varför såna här trådar, som dyker upp varannan vecka, gör samma människor så otroligt förvånade gång på gång. Det är som om vi är lite senila.Flint skrev:JTarnstrom skrev:Jag hade ingen aning om att jag hörde till målgruppen. Intressant!
Alla är konsumenter. I och med det tillhör vi alla säkert många målgrupper.
Dessutom är det ingen som har kommit med ett vettigt argument mot att man inte ska kontrollyssna musik i en bil.
meanmachine skrev:Hört på p1 (mitt i musiken) i intevju med ljudtekniker som på tittarfråga besvarade (troligtvis en faktisktmedlem) en undrande ljudälskare som var ledsen över det tragiska ljudet som kanalen hade.
Han menade att man väljer en målgrupp och sedan lägger man sin magi efter denna. En Iopd, en transistorradio i köket eller bilen kan vara sådan typiska exempel där man väljer att anpassa varan. Endast p2 har i vissa program anpassade till hifisystem.
heliac skrev:har dock en skiva med henne och den är det då absolut inte dåligt ljud på.
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 83 gäster