perstromgren skrev:Technics SU-V5
*droooooool*
Moderator: Redaktörer
phloam skrev:perstromgren skrev:Technics SU-V5
*droooooool*
laralk skrev:Marantz 2325 (med trälåda)
Marantz 2325 (en annan modell än ovanstående)
perstromgren skrev:phloam skrev:perstromgren skrev:Technics SU-V5
*droooooool*
Bra eller bara snygg?
phloam skrev:perstromgren skrev:phloam skrev:perstromgren skrev:Technics SU-V5
*droooooool*
Bra eller bara snygg?
Bra! - de är från ca 82, en fin Technics-årgångDe är lite eftertraktade, de där med platta vreden, SU-V?.
Kolla t.ex. denna broschyren;
http://wegavision.pytalhost.com/technic ... s82-02.jpg
Nune skrev:Steget står fortfarande i skåpet fast det används inte just nu. Skåpet har fyllts till bredden med mer elektronik. Är det dumt att ha saker på det för det blir varmt vid användning eller är det bara dumt att ha saker på varandra helt enkelt?
Fjonkalicious skrev:Skall man använda saker? Jag trodde man bara tittade på dom?
Vinylcalle skrev:Fjonkalicious skrev:Skall man använda saker? Jag trodde man bara tittade på dom?
Nej vissa utav oss använder dom. Du skulle prova själv.
Speciellt din jävla Yamaha CR3020 som du antagligen fortfarande inte ens provat.![]()
MvH Carl
Fjonkalicious skrev:Vinylcalle skrev:Fjonkalicious skrev:Skall man använda saker? Jag trodde man bara tittade på dom?
Speciellt din jävla Yamaha CR3020 som du antagligen fortfarande inte ens provat.![]()
MvH Carl
Ja, helt korrekt. Den är fortfarande utan ström![]()
Däremot lyssnar jag på min Akai AA-1200 varje dag nu. Den är numera benämnd som "gamla bettan". Måste bli av med några grejor för att få fart på allt, så du borde köpa lite
Fjonkalicious skrev:Vinylcalle skrev:Fjonkalicious skrev:Skall man använda saker? Jag trodde man bara tittade på dom?
MvH Carl
Ja, helt korrekt. Den är fortfarande utan ström![]()
thombjon skrev:Här är en bild på min lilla samling av receivers och en förstärkare har smugit sig in också[/img]
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster