Moderator: Redaktörer

meanmachine skrev:Jag har haft hela stapeln utan högtalare. Kass CD.Inget speciellt. Jag behöll steget och sylade resten till myrornas. Steget sålde jag tillslut för 500:- Helt omöjligt att bli av med.
Greengrass skrev:Ragnwald skrev:Hade du skrapat bort lappen där det står digital, så hade du fått mer betalt. Produkter som surfade på digitalready-vågen, står inte högt i kurs.
Här har vi ett par ACOUSTIC STUDIO MONITOR, SERIES 3311, "Digital Ready" och allt! Borde inte säljaren hålla tyst med den uppgiften?
Givetvis på Tradyra, var annars:
http://www.tradera.com/ACOUSTIC-STUDIO- ... _109741082
Förresten, liknar inte högtalarna ett par ökända Linear Phase, som såldes från vita skåpbilar för en 10-15 år sedan? (Vi har nog redan diskuterat det ämnet i en annan tråd, om jag minns rätt).
Greengrass skrev:Precis, du kan det där med siffror, Vinylcalle!![]()
Glöm bara inte att ta på hörselskydden...
Greengrass skrev:Ragnwald skrev:Hade du skrapat bort lappen där det står digital, så hade du fått mer betalt. Produkter som surfade på digitalready-vågen, står inte högt i kurs.
Här har vi ett par ACOUSTIC STUDIO MONITOR, SERIES 3311, "Digital Ready" och allt! Borde inte säljaren hålla tyst med den uppgiften?
Givetvis på Tradyra, var annars:
http://www.tradera.com/ACOUSTIC-STUDIO- ... _109741082
Förresten, liknar inte högtalarna ett par ökända Linear Phase, som såldes från vita skåpbilar för en 10-15 år sedan? (Vi har nog redan diskuterat det ämnet i en annan tråd, om jag minns rätt).
Greengrass skrev:heliac skrev:
En kompis köpte ett par Linear Phase från en skåpbil. Vill minnas att utgångspriset var 1500 paret men det gick att pruta lite.....
Men allvarligt, "Min power handling 5w"... Låter dom inget under 5w?
Allvarligt talat, de låter inget (vidare) över 5 watt heller för den delen...
Fick kompisen ett så flott erbjudande som bara 1500 paret? Det var verkligen billigt! Annars blev de flesta stackarna blåsta på flera tusenlappar!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster