Ragnwald skrev:www.inoaudio.se
Både den och Rauna-länken handlar om respektlös marknadsföring. Hoppas att någon orkar tvåla dit han, även om man inte kan.
Moderator: Redaktörer
Ragnwald skrev:www.inoaudio.se
Fjonkalicious skrev:Ragnwald skrev:www.inoaudio.se
Både den och Rauna-länken handlar om respektlös marknadsföring. Hoppas att någon orkar tvåla dit han, även om man inte kan.
Ragnwald skrev:Fjonkalicious skrev:Ragnwald skrev:www.inoaudio.se
Opps... trodde det skulle märkas att det var ett skämt, kolla kodningen.
Fjonkalicious skrev:Ragnwald skrev:www.inoaudio.se
bomellberg skrev:Fjonkalicious skrev:Ragnwald skrev:www.inoaudio.se
Jag har ringt och pratat med en representant för Repsam och hotat med polisanmälan. Han verkade inte ta det på allvar, dock.
gnypp45 skrev:bomellberg skrev:Fjonkalicious skrev:Ragnwald skrev:www.inoaudio.se
Jag har ringt och pratat med en representant för Repsam och hotat med polisanmälan. Han verkade inte ta det på allvar, dock.
Men inte om www.inoaudio.se hoppas jag? För det var ju ett lustifikation av Ragnwald...
gnypp45 skrev:Objektivisten skrev:Jag har nu ringt och polisanmält Ragnwald för förtal.
![]()
Jag upprepar, det var ett skämt.

Greengrass skrev:Nu har jag polisanmält Polisen - för att de inte tog forumets tidigare polisanmälningar på allvar och gjorde en utredning!
Sens moral: Den som skriker "Vargen kommer" en gång för mycket...
PS. Jag kan inte bärga mig till den 1:e april DS.
meanmachine skrev:Greengrass skrev:Nu har jag polisanmält Polisen - för att de inte tog forumets tidigare polisanmälningar på allvar och gjorde en utredning!
Sens moral: Den som skriker "Vargen kommer" en gång för mycket...
PS. Jag kan inte bärga mig till den 1:e april DS.
1/4 längtar inte jag till då stängs ju forumets server av för rep i 1-2v
Var skall man göra då?
Vart har du prisuppgiften ifrån? Jag hittade billigaste pris 4500kr
Gör en tråde med bild på 754an så vi får se hur den ser ut
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster