Kringutrustning blir i första hand:
Mark Levinson No 39 CD Processor
Ino Audio piP

/Gr.
Moderator: Redaktörer
UrSv skrev:Klarar det verkligen av att driva piP?
UrSv skrev:Klarar det verkligen av att driva piP?
Larsho skrev:Gromit
Du skulle ha ett par saftiga Infinity högtalare till steget, de passar perfekt ihop
Nagrania skrev:Gromit jag ser på din lilla gubbe att du är väldigt lycklig nu. Men du, att du inte köper två likadana slutsteg, sedan kan du kanske köpa ett aktivt filter från Behringer som du säkert kan få loss för en dryg tusing. Om du kör aktivt så är jag ganska säker på att du inte får några problem med att driva dina piP utan dom kommer att fullkomligt vråla ut musik.
EngelholmAudio skrev:Trevlig Gromit! Kan du ta med steget till mig i en pappkasse hem till mig också för lite test?
Kappa 9 är felkonstruerad.Rydberg skrev:Jag säger bara: Kappa 9Larsho skrev:Rydberg
Där har du helt fel![]()
![]()
Du kanske syftar på Sigma eller Epsilon?
EngelholmAudio skrev:Kappa 9 är felkonstruerad.Rydberg skrev:Jag säger bara: Kappa 9Larsho skrev:Rydberg
Där har du helt fel![]()
![]()
Din retoriska fråga kan jag inte svara på men säg priset på Kappa 9 så kan jag ge dig ett antal alternativ som är bättre konstruerade.paa skrev:EngelholmAudio skrev:Kappa 9 är felkonstruerad.Rydberg skrev:Jag säger bara: Kappa 9Larsho skrev:Rydberg
Där har du helt fel![]()
![]()
Nämn en högtalare som är 100% rätt konstruerad.
Just Renaissance ska väl ha samma idiotiska impedanskurva! Men som du säger, de passar till Krell, allt annat går ju sönder när det kopplas till dylika missfosterLarsho skrev:Ja inte menade jag Kappa 9
Sigma, Epsilon samt Renaissance
David_A skrev:Jag har använt FPB-300 med Pip och det fungerade utmärkt! Faktum är att just Krellen passade bättre än Grendel till just Pip, så det kommer säkerligen att fungera finfint.
Margaux skrev:Skulle du vilja säga att detta steg är bättre eller sämre än Pass X-250?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster