Låt oss säja prisklass 5-7 000 kr

Moderator: Redaktörer
Sondek skrev:2105:a är ju rekomenderade sedan tidigare men finns det erfarenheter av nyare modeller av Denon, Marantz, Onkyo, Yamaha, Sherwood som fungerar bra i hop med piP?
Sondek skrev:2105:a är ju rekomenderade sedan tidigare men finns det erfarenheter av nyare modeller av Denon, Marantz, Onkyo, Yamaha, Sherwood som fungerar bra i hop med piP?
Sondek skrev:Frånvaron av preout på frontkanalerna innebär väl också en begränsning om man vill införa basmoduler?
usling skrev:Jag kör en gammal Nad T743v2, 5*50w och pre out/main in på alla kanaler. Riktigt fiffig finess om jag vill ha basmoduler och filter, då jag kan använda receiverns slutsteg för frontarna.
Den är dessutom inte så stor och passar bra i stereobänken. Ljudet vet jag inte, tror inte den är helt neutral. Jag vet inte riktigt vad jag pratar om, men med mina gamla B&W 602s2 så kändes det som om min gamla denon 1601 (som pajjade) hade mer detaljrikedom men mindre kraft, Naden har mer kraft i basen. De högtalarna va dock rätt tröga, inte som piP.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster