Moderator: Redaktörer
diesel skrev:MagnusÖstberg skrev:De har (enligt inofficiella uppgifter) tänkt ta just 35000:-
Ska bli intressant att se!
Är det verkligen så att folk betalar extra för att slippa åka till Stockholm?
Riktigt dumt isåfall.........
MagnusÖstberg skrev:De har (enligt inofficiella uppgifter) tänkt ta just 35000:-
screen skrev:diesel skrev:MagnusÖstberg skrev:De har (enligt inofficiella uppgifter) tänkt ta just 35000:-
Ska bli intressant att se!
Är det verkligen så att folk betalar extra för att slippa åka till Stockholm?
Riktigt dumt isåfall.........
Njae, med tanke på att det åtgår minst två resor samt att visningskvällarna har blivit reducerade med lång väntan som följd och att det trots allt kostar att ta sig ToR Stockholm + lång leveranstid, så vet jag inte om jag kan hålla med dig nuförtiden.
diesel skrev:Tja, kanske det.......om man ser resorna som ett "nödvändigt ont"
För min del ser jag det som ett unikt tillfälle att träffa konstruktören samt ta del av en jättetrevlig demo.
perstromgren skrev:diesel skrev:Tja, kanske det.......om man ser resorna som ett "nödvändigt ont"
För min del ser jag det som ett unikt tillfälle att träffa konstruktören samt ta del av en jättetrevlig demo.
Det är säkert trevligt, men känns inte som det tillför något, om man redan bestämt sig för att köpa ett par pi60...
diesel skrev:perstromgren skrev:diesel skrev:Tja, kanske det.......om man ser resorna som ett "nödvändigt ont"
Det är säkert trevligt, men känns inte som det tillför något, om man redan bestämt sig för att köpa ett par pi60...
Det där må vara en högst personlig reflektion, precis som min är.
Om man har ett genuint intresse för tekniken samt bygger en del själv tillför det väldigt mycket att få möjlighet att sitta ner o ha en pratstund med designern själv.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster