peetwa skrev:Har du låtit lådorna ligga i ett upphålsrum på en högstadieskola? Tyckte mig kunna uttyda björklöven suger och ring 0783-234281 för en skön stund.
Moderator: Redaktörer
peetwa skrev:Har du låtit lådorna ligga i ett upphålsrum på en högstadieskola? Tyckte mig kunna uttyda björklöven suger och ring 0783-234281 för en skön stund.
peetwa skrev:Fjonkalicious skrev:Nu med dcx-2496
Säg till om du vill ha lite "hands on" hjälp.
Fjonkalicious skrev:Nu med dcx-2496
2-ch skrev:Fjonkalicious skrev:Nu med dcx-2496
Så du hann före mig med att skaffa enSka bli intressant att höra vad du tycker om den.
Fjonkalicious skrev:Den senaste nyheten är att jag har köpt lite mer effekt. Kan liksom inte låta bli. Ett försteg slängde med i slängen också. Visste inte riktigt var jag skulle skryta om mitt nya inköp så det fick bli här. Det som har inhandlats är slutsteg Acurus A250 och försteg Acurus L10 och med på köpet följde en Audioquest RCA kabel. Min första dyrkabelKänns betryggande att säljaren visade för mig var pilarna satt och vilken riktning den skall monteras.
![]()
I vilket fall. Jag köpte detta steg efter att ha läst Meanmachines slutstegstest samt läst lite vad Nattlorden skrev om Acurus. Skall vara gott med effekt iaf, 2 x 250 watt. Var exakt steget kommer att användas är i skrivande stund oklart.
Fjonkalicious skrev:mkt annat på g. Jobb, dam, p1800an, 'ny' bil, äldre ren. Obj. Osv. Men en dag så...
johaneriksson skrev:Fjonkalicious skrev:mkt annat på g. Jobb, dam, p1800an, 'ny' bil, äldre ren. Obj. Osv. Men en dag så...
Hmm, undrar vad som tar upp mest tid![]()
/Johan
80-talet skrev:men kan vi inte få en bild på p1800an då, jävligt fet bil och jag menar det händer ju ändå inte mycket på basfronten![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster