Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
secanbj skrev:Det gick i alla fall att köpa. Nu bor jag förvisso i USA om det nu spelar någon roll för att man skall få handla dem.
/Anders
Du kommer få demavr7000 skrev:Hoppas att man får dem, jag har ett par fina OA14 som jag tänkte göra i ordning och sälja.
Nejdå, men det är klart jag snackar lite med dom.KarlXII skrev:MagnusÖstberg skrev:Du kommer få demavr7000 skrev:Hoppas att man får dem, jag har ett par fina OA14 som jag tänkte göra i ordning och sälja.
Du jobbar alltså på Madisound?
avr7000 skrev:Får passa på att tacka Magnus för att han åt oss alla bevakar dessa, USA's Hifi-Kit, så vi inte missar några gobitar![]()
MagnusÖstberg skrev:Jag pratade med dem och de kommer avböjja ordrar över tio element.
Kontrollera gärna så du inte blir besviken efteråt.
Kan bero på att de som behöver dem behöver ett större antal.Ragnwald skrev:Lustigt, jag hade några till salu här under bytes, men det var ingen som var intresserad. De gick iväg på Hifimagasinet sen.
Då är den här tråden rätt ointressant för digMP skrev:Inga beställda och inga behövda![]()
har så det räcker
MagnusÖstberg skrev:Då är den här tråden rätt ointressant för digMP skrev:Inga beställda och inga behövda![]()
har så det räcker
Johan_H skrev:MagnusÖstberg skrev:Då är den här tråden rätt ointressant för digMP skrev:Inga beställda och inga behövda![]()
har så det räcker
Tråden är numera ointressant för alla, företaget har sålt slut på dom!![]()
Men om nån noterar att de får in dom igen så återkom, då blir den åter intressant för åtminstone några!
Johan_H skrev:Tråden är numera ointressant för alla, företaget har sålt slut på dom!
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: MPE och 6 gäster