Moderator: Redaktörer
Richard skrev:Jag kör trådlöst och har inga som helst problem med min SB duet.
perstromgren skrev:För mig är bekymret med klämbox tre:
1. Frestelsen att zappa kan ibland bli för stor.
2. Jag saknar CD-häftet om jag lånat en skiva och spelat in den. Jag tycker om att bläddra när jag lyssnar.
3. Tekniken ger merarbete som jag inte behöver: hårdvaru- och mjukvaruproblem och annat.
paa skrev:Jag har lessnat på både krånglig Squeezebox-manövrering med jobbig databasuppdatering, och plastiga DVD-spelare som inte ens kan läsa CD-skivorna, och längtar nu efter en riktigt stabil CD-spelare med kvalitetskänsla och med snabb och tyst släde och blixtsnabb start.
Kör trådlöst till Classic, och det är inte där som jag har problem.
petersteindl skrev:perstromgren skrev:För mig är bekymret med klämbox tre:
1. Frestelsen att zappa kan ibland bli för stor.
2. Jag saknar CD-häftet om jag lånat en skiva och spelat in den. Jag tycker om att bläddra när jag lyssnar.
3. Tekniken ger merarbete som jag inte behöver: hårdvaru- och mjukvaruproblem och annat.
Jag gillar zappa. Jag tycker att han var ganska stor, åtminstone som artist![]()
MvH
Peter
crion skrev:Slipper också köra en SB "server" utan kan hämta filterna direkt över nätverket från vilket NAS som helst...
Strmbrg skrev:Det är ganska enkelt att lägga in en skiva i CD-spelaren.
Det är i stort sett aldrig något krångel med att få ut musiken ur högtalarna med den metoden.
Problemet är väl snarast att jag bara har en fyrahundra plattor att välja bland.
Men det brukar för det mesta räcka och bli över.
Koffe skrev:TS skrev - "Är det bara jag som börjar tröttna på squeezebox?"
YES! Så trött. Min nästa stereo blir en iPod Touch/Spotify kombo.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster