Till basen kan man nöja sig med ett 14B SST eller liknande medelpresterande steg...

Moderator: Redaktörer
Aerob skrev:Hur är drivningen fördelad? Driver ett steg basarna och ett topparna, eller driver vänster steg vänster bas och topp och vice versa?
För dom är väl inte bryggkopplade till i32s?
hevi skrev:Det sitter röda lysdioder på några ställen i konstruktionen (använder spänningsfallet över dem som rerferens, har jag fått för mig).
H
-Martin- skrev:Morello skrev:
Det finns totalt 20 st spänningsreferenser i form av röda dioder, varför det lyser lite i lådan.
Aha, lite "Sentec-teknik"...![]()
Flint skrev:Morello skrev:Hevi har såklart rätt ang. dioderna.
Det finns totalt 20 st spänningsreferenser i form av röda dioder, varför det lyser lite i lådan.
Jojo. Ett fiffigt men taffligt försök att dölja att det är en rör-SE.
Morello skrev:-Martin- skrev:Morello skrev:
Mja, det var nog inte Sentec som upptäckte att lysdioder har ett spänningsfall.
Flint skrev:Morello skrev:Hevi har såklart rätt ang. dioderna.
Morello skrev:Flint skrev:Morello skrev:Hevi har såklart rätt ang. dioderna.
Jomenvisst, 2*500 W med rör i SE-koppling.
Morello skrev:-Martin- skrev:Morello skrev:
Mja, det var nog inte Sentec som upptäckte att lysdioder har ett spänningsfall.
Harryup skrev:Har för mig att Treshold 400A hade dioder i sig men stor risk att jag misstar mig. Och då inte bara på fronten förstås utan verkligen på kortet inuti.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster