Overgripande.
Jag tycker att det dels skulle vara skoj att igen få till en liten träff. Att dessutom utmana pip med lite mer brutala högtalare som verkligen inte är dåliga högtalare skulle vara mer kvitto på pip.
Som sagt en utmaning.
Sen tror jag inte som magnus säger att ljud är så subjektivt utan att det går att avgöra rätt hyfsat om en dekoder är bra bätte eller ännu bättre. Vi har de flesta rätt lika syn på hur ljud skall presenteras och om vi tycker olika kan man resonera om vad vi då tycker och hur detta kan tolkas. Kanske någon gillar maffig bas eller liknande.
Utmaningen går ut på att jag är den som kan förlora stolthet och det kan jag så det gör ingenting.
Att liverapportera och inbjuda resten är så klart ännu bättre eftersom det ger mer uppslutning och enhet. Tilsammans vet vi mer.
JAg har klurat lite på hur djur skall göra och tänker mig att det skulle kunna vara rätt kontrollerade former. Man väljer innan exakt hur allt skall gå till. Tänker mig kanske jag + en bekant och pipägare + en bekant. Lagom grupp. 4st låtar som är en basig, en akustisk en med mycket fokus på topp en rapp grötig så man kan komma fram till brister lättare och inte för mycket så man tappar fokus.
Men vi kan ge bra ideer alla som vill deltaga.
Tidigare har vi lyssnat på pip hemma hos mig och det var trevligt. Då jämfördes pip med HFLS1, Qln signatur, Calrsson oa12 och det var sådär högtalare och där var pip bättre givetvis.