Moderator: Redaktörer
celef skrev:
sådana där skulle passa fint i min hårsalong, haru många över?
Greengrass skrev:...men på den tiden fanns det riktigt engagerade entusiaster som sålde seriös Hi-Fi i mindre butiker med ett noga valt utbud.
nadifierad skrev:När jag gick i högstadiet, så skulle polarens farsa impa på mig med sin Marantz stereo, och AR högtalare. Jag minns hur jag fick bita mig i tungan, för att inte säga hur jävla kasst det lät.
Rydberg skrev:Om man räknar bort Lidlhögtalare och dylikt så är nog ändå Ocellia Kedros något av det sämsta jag hört.
Nattlorden skrev:Rydberg skrev:Om man räknar bort Lidlhögtalare och dylikt så är nog ändå Ocellia Kedros något av det sämsta jag hört.
Det var mitt andraval.
RogerGustavsson skrev:nadifierad skrev:När jag gick i högstadiet, så skulle polarens farsa impa på mig med sin Marantz stereo, och AR högtalare. Jag minns hur jag fick bita mig i tungan, för att inte säga hur jävla kasst det lät.
Det beror nog på vilka Marantz och AR det var och hur det var kopplat till andra källor. Ska heller inte glömmas att det ska placeras bra i ett därför passande rum. Marantz 2245 och AR 2ax med Unamco T-1 och ADC XLM lät verkligen inte skit i något av mina rum.
Vinylcalle skrev:Det som varit mest chockerande dåligt är tveklöst B&W CM1 och CM7. Ljudet kan beskrivas som vass diskant, anonymt mellanregister och en bumlig bas med total avsaknad av låga frekvenser.
MvH Carl
Strmbrg skrev:Det handlar väl om att indoktrinera helt enkelt, och det brukar väl inte vara så svårt.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], PerCarlin och 18 gäster