Jag börjar med att efterlysa
Jeffrey Lee Pierce - Flamingo
Jag har den på vinyl, men saknar skivspelare. Skulle helst vilja ha den på cd eller som flac. Bra mp3 duger. Bristen på digitala filer stoppar min "Skivhög".

Den ser ut så här

Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev:Flamingo är väl inte en full LP, eller? Det är väl snarast en EP vad gäller låtlängd. Det är 24 minuter musik. Det kanske i så fall är därför den inte kommit på CD. Han är klart bra och jag gillar hans blues, men jag har tyvärr inte sett Flamingo i digitaliserad form. Detta har jag dock hittat.
http://www.youtube.com/watch?v=3DOxsW87leE
MvH
Peter
phloam skrev:"Tired Eyes Slowly Burning" med The Tear Garden
Vinylversionen, originalpress Canada CA LP/CS Nettwerk NTL30019.
Jag måste ha denna, kan nån hitta den på nätet vore jag tacksam...!
phloam skrev:Japp precis!Fast den på vidarelänkning till ebay var ju i riktigt dåligt skick....(hål, ritat på osv) Kollade Amazon när jag googlade och fick lite läskiga prisindikationer.
Hmm ska kolla discogs?
phloam skrev:Japp precis!Fast den på vidarelänkning till ebay var ju i riktigt dåligt skick....(hål, ritat på osv) Kollade Amazon när jag googlade och fick lite läskiga prisindikationer.
Hmm ska kolla discogs?
Bill50x skrev:mathsg skrev:Har samma skiva på vinyl, skulle också gärna ha den digitalt.
Är vinylen i bra skick? Då kan man ju rippa den och lägga den på en CD/digital fil.
/ B
TCM skrev:Någon med skivspelare skulle gärna få göra detBill50x skrev:mathsg skrev:Har samma skiva på vinyl, skulle också gärna ha den digitalt.
Är vinylen i bra skick? Då kan man ju rippa den och lägga den på en CD/digital fil.
Ragnwald skrev:Bra tråd.![]()
Efterlyser Den Fule.
Skivorna: Lugumleik och Skalv.
Folkrock från 90-talet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster