Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Nattlorden skrev:Det lät bra.
schmutziger skrev:Nattlorden skrev:Det lät bra.
Eller hur!?
+1
det märktes att diskanten hade mer att ge högre upp i frekvens än iaf mina .3:or
paa skrev:Nattlorden skrev:Det lät bra.
Bättre än dina frontar?
kasper skrev:Vee-Eight skrev:En planerad lyssning lär vara på nationaldagen. Vi skall på kemisk väg koppla bort alla former av dämpsatser.![]()
That's the spirit! (eller kanske snarare "That's the spirits" om jag tolkar det du skriver, rätt)
/G
schmutziger skrev:Nattlorden skrev:Det lät bra.
Eller hur!?
+1
det märktes att diskanten hade mer att ge högre upp i frekvens än iaf mina .3:or
Vee-Eight skrev:Jajamen! Så skjortan står rakt ut!![]()
Jag har .3 lyx-filter och LE mk1 liggandes här, frågan är om vi hinner ngn slags jämförande lyssning. Grogg hinner vi absolut, det är prioriterat.
karneolen skrev:Vee-Eight skrev:Jajamen! Så skjortan står rakt ut!![]()
Jag har .3 lyx-filter och LE mk1 liggandes här, frågan är om vi hinner ngn slags jämförande lyssning. Grogg hinner vi absolut, det är prioriterat.
Är det inte lättare att bara koppla in och ur färdigmonterade .3 och LE högtalare
Vee-Eight skrev:...
Jajamen! Så skjortan står rakt ut!![]()
kasper skrev: jag levde efter regeln att "gärna spela in full, men lyssna och mixa nykter", när jag spelade in i studio.
/G
kasper skrev:Vee-Eight skrev:...
Jajamen! Så skjortan står rakt ut!![]()
Hoppas att ni får det riktigt trevligt!![]()
Själv skulle jag ha svårt att kombinera filterutvärdering och alkohol, då min förmåga att uppfatta diskant blir kraftigt försämrad, redan vid rätt små doser. Jag vill minnas att jag levde efter regeln att "gärna spela in full, men lyssna och mixa nykter", när jag spelade in i studio. Men, jag är övertygad om att ni vet precis vad ni gör. Lycka till!
/G
kasper skrev:Det låter som en mycket trevlig biaktivitet.
Jag avundas er verkligen!
/G
Naqref skrev:kasper skrev:Det låter som en mycket trevlig biaktivitet.
/G
Nu är jag kanske inte den som är lämpad att bjuda in men om man är i närheten så kan man alltid göra en informell fråga om det.
Vee-Eight skrev:Naqref skrev:kasper skrev:Det låter som en mycket trevlig biaktivitet.
/G
Nu är jag kanske inte den som är lämpad att bjuda in men om man är i närheten så kan man alltid göra en informell fråga om det.
Låter som en lysande idé, bara vi har nånstans att vara.
Naqref skrev:Ska jag få sova i bilen?![]()
![]()
![]()
Vee-Eight skrev:...
Men visst, vi kan allt ordna till en slags lyssningssession här av allehanda oa51-reinkarnationer, förutsatt vi får (sitt)plats.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster