Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:Nu har de spelat några timmar, kanske 30 med normal musik och det börjar sätta sig!
Fick fippla lite med q-värde mot topparna (öka nivån mot delningen, alltså q-värdet UPPÅT) )men resultatet är ju sanslöst bra för priset![]()
schmutziger skrev:Är det en BK?
Bremen Killer
MagnusÖstberg skrev:Du kan inte ha färre än mig?
Man får beakta den låga känsligheten, men det har bra förutsättningar.niklas skrev:SlaitH skrev:Kanske skulle köpa 8stycken och snickra ett väldigt billigt "Infra" system.
Det tror jag skulle bli helt grymt bra!
MagnusÖstberg skrev:Man får beakta den låga känsligheten, men det har bra förutsättningar.niklas skrev:SlaitH skrev:Kanske skulle köpa 8stycken och snickra ett väldigt billigt "Infra" system.
Det tror jag skulle bli helt grymt bra!
Definitivt sjukt värt 2400 pix för 8st!
Fynda skrev:10-tums subbaselement med mjuk upphängning, som gör baselementet perfekt till en subwoofer om du har ett svagare slutsteg.
Helt obegriplig formulering av FyndaKarlXII skrev:Fynda skrev:10-tums subbaselement med mjuk upphängning, som gör baselementet perfekt till en subwoofer om du har ett svagare slutsteg.
Du håller alltså inte riktigt med om detta?
niklas skrev:Det tror jag skulle bli helt grymt bra!
niklas skrev:celef skrev:allvarligt, är dessa verkligen något att satsa på? hur ser tonkurvan ut?
Ja, det verkar så. Vad får dig att tro att så inte är fallet? Simuleringar finns flera stycken i denna tråden, nån uppmätt tonkurva har jag inte sett.
avr7000 skrev:Är det verkligen fri frakt![]()
-även om man beställer 16 st....
Har man plats för många såna här så verkar det ju otroligt potent och prisvärt!
Stefan
Ja, klart grabben skall ha 32 basmoduler!avr7000 skrev:Är det verkligen fri frakt![]()
-även om man beställer 16 st....
Har man plats för många såna här så verkar det ju otroligt potent och prisvärt!
Stefan
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster