Ja du stefan det kan ju bli riktigt fräckt det där ...och jag bor ju nästan runt knuten.
Så när mina är klara så tar jag med dem och slutsteg + LT låda och så fläskar vi som fan hemma i ditt hus.
Då landar vi nog på 32 basar i runda slängar.
Kan det vara något kanske?
Du kanske har några tapeter eller nåt som behöver tas ner, alternativt så kanske grannens grund behöver sig en justering.
Undar vad total slagvolym landar på ett sånt system.
Det blir ju ungefär 2liter på 8basar, jämför man med en IB där minsta rekommenderade är 10-12 liter så är ju detta en fis i vinden.
Dina 16 scanspeak (var det så?) landar ju på 1.5 liter om jag inte misstar mig helt.
Så dina fynda blir ca 2.5 liter plus mina på 2 liter plus 1.5 blir nog hyfsat skulle jag tro.
6 liter kommer man ju en bit på, det borde ju ruska om skönt till någon rull med lite goa infraljud.
Fynda kommer väl undra ifall någon driver med dem imorgon när de kollar orderloggen.
Men samtidigt så är det ju faktiskt bra att ett företag av den "kalibern", faktiskt kan ha lite tur och av ren slump få fram något någon som tilfredställer nördar som oss.
Köper tillräckligt många så kanske det blir ett permanent element.
Det verkar ju enligt utsago faktist vara ett ganska hyfsat element till en vettig peng.
Får la se efter tester.
Patrik