Fjonkalicious skrev:Ragnwald skrev:15":are för 295:- intressant. 16st beställda.
Jag ser inte var du hittar dom?
Kolla PDF:en på WF-10020.
Nej inte har jag beställt dem, skojade bara.

Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:Du verkar rätt pissed för att du fick plåtkorg och inte gjuten korg som ditt element har nu.boom skrev:Troligen så vet dom inte ens vad dom håller på med .
Jag är faktiskt rätt kort....boom skrev:Nej dui magnus lille man ......
niklas skrev:Boom, med 330 dB på y-skalan ser man väldigt dåligt. Prova att minska till 50. Sen vad som händer ovanför typ ett par hundra Hz är inte så intressant heller om man ska dela vid 80 Hz. Ett tips för tydligare simuleringar alltså.
boom skrev:niklas skrev:Boom, med 330 dB på y-skalan ser man väldigt dåligt. Prova att minska till 50. Sen vad som händer ovanför typ ett par hundra Hz är inte så intressant heller om man ska dela vid 80 Hz. Ett tips för tydligare simuleringar alltså.
Hur då????
niklas skrev:boom skrev:niklas skrev:Boom, med 330 dB på y-skalan ser man väldigt dåligt. Prova att minska till 50. Sen vad som händer ovanför typ ett par hundra Hz är inte så intressant heller om man ska dela vid 80 Hz. Ett tips för tydligare simuleringar alltså.
Hur då????
Dra lite i axlarna så fattar du. När muspekaren blir pilar istället så är du på rätt spår. You can do it!
Emanuelgbg skrev:Hyfsat billiga basar. Dåligt med spec info för att vara JBL. Skulle de fixa ca 30-35Hz i Ripol/dipol tror vi?
https://www.brl.se/sv/artiklar/jbl-cs-1214.html
schmutziger skrev:Emanuelgbg skrev:Hyfsat billiga basar. Dåligt med spec info för att vara JBL. Skulle de fixa ca 30-35Hz i Ripol/dipol tror vi?
https://www.brl.se/sv/artiklar/jbl-cs-1214.html
Här är data iaf:
THIELE-SMALL PARAMETERS
RE (OHM) . . . . . . . 3.6
LE (MH) . . . . . . . 2.57
SD (M2) . . . . . . . 551.00
BL (TM) . . . . . . . . 14.08
VAS (L) . . . . . . 76.7
CMS (µM/N) . . . . 177.00
MMS (G). . . . 179.00
MMD (G) . . . 171.00
FS (HZ) . . . . . . . . 28.00