Moderator: Redaktörer
Haakan_W skrev:för det är ju inte direkt några kaffepengar man köper ett för bara för att testa
Naqref skrev:Haakan_W skrev:för det är ju inte direkt några kaffepengar man köper ett för bara för att testa
Mozarellos årskaffekassa?
NNord skrev:slaglängden på 8mm är väl knappast nått o sträva efter
i dessa moderna tider av långslagiga element...
![]()
visst, 15" e otroligt fett, men 8mm är inte så värst kaxigt !
flexunits verkar lite hypade...
Naqref skrev:Men SD-systemet finns väl inte på Flexunitsarna på 10" och uppåt?
Vad är det som är hypat egentligen? Hmm...vad är det märket heter...NNord skrev:visst, 15" e otroligt fett, men 8mm är inte så värst kaxigt ! flexunits verkar lite hypade...
Betyder mer handboll mer basket?Dazzin skrev:Sen undrar jag i allt slagslängdstalande... betyder inte mer slaglängd, mer dist?
EngelholmAudio skrev:Betyder mer handboll mer basket?Dazzin skrev:Sen undrar jag i allt slagslängdstalande... betyder inte mer slaglängd, mer dist?![]()
EngelholmAudio skrev:Njäe, linjär slaglängd betyder inte mer dist så länge inte membranet ger sig eller annat dumt börjar hända. Idealt är det en kolvrörelse och med längre linjär slaglängd så ökar bara det maximala ljudtrycket.
Ok, då har jag koll på det med, lika bra att döda alla fördommar man har medans man är igång.EngelholmAudio skrev:Jag skall kolla upp priserna. Jag sålde precis ett par C-Quence-element och min prislista var helt fel (jag förlorade flera hundringar).
Användare som besöker denna kategori: Froggy och 22 gäster