Det jag mest märker av är att dom är ljusa/vassa i diskanten.
Visserligen är kantupphängningarna dåliga på basarna men det borde väl inte påverka!?
Dom mjällar oxå..

Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
imac skrev:Visserligen är kantupphängningarna dåliga på basarna men det borde väl inte påverka!?
imac skrev:Dom mjällar oxå..
Jämfört med piP så låter de ljusare,
imac skrev:Jämfört med piP så låter de ljusare,
Var precis samma intryck som jag fick!
Tror att det var 3D som jag fastnade för när jag lyssnade på dom för >15år sedan! Fanns inget av detta när jag lyssnade nu så då kan man inte bli mer än besviken![]()
JTarnstrom:
Hur ser din setup ut för OA51orna?
Men... du lyssnar ju inte på ett par OA51, du lyssnar på trasigt junk..imac skrev:Jämfört med piP så låter de ljusare,
Tror att det var 3D som jag fastnade för när jag lyssnade på dom för >15år sedan! Fanns inget av detta när jag lyssnade nu så då kan man inte bli mer än besviken![]()
JTarnstrom:
MagnusÖstberg skrev:Men... du lyssnar ju inte på ett par OA51, du lyssnar på trasigt junk..imac skrev:Jämfört med piP så låter de ljusare,
JTarnstrom:
Vee-Eight skrev:Nu kan jag minnas tokigt, men det kan vara så att diskanterna kan ha varit bytta en gång i tiden. Ursprungligen var de rätt ok, men fick i senare batcher från Peerless spretigare utfall gällande kvalitet. Mao, de kan mycket väl låta kass från start.
...
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster