Moderator: Redaktörer
Hotspur skrev:- Va, är du full?
Tja det var ju oxå en rak fråga!
Fast kanske inte så snäll.
Välkommen att svara efter tentan.Slartibartfast skrev:Kan bara hålla med Morello... jag anar ingen vår i luften, om du inte menar kärleken..
Kärleken till hållftentan på torsdag, kärleken till flickan/katten/pengabristen? Jag vet inte. Allt är en Sthlms gatukontorssörja helt enkelt..
Får jag svara igen när tentan är över?
Mvh Jocke
EngelholmAudio skrev:Hejsan,
Tack till er alla!
Jag tycker om att alla är raka och väldigt rätt på. Väldigt lite prestige, väldigt mycket integritet.
Njut av våren! Den är på gång...
Ranefjord skrev:Man blir både irriterad och glad när man läser på faktiskt.se. Bara positivt mao. Fin dynamik. Dock är vädret precis som vanligt, regnslask, grått och så blåser det lite grann oxo. Bäst att hålla sig inomhus.
Hotspur skrev:...och jag kan tänka mig att kamrat (vi säger inte kompis i Göteborg) Morello längtar efter högt stående och odistorderad sol?
Morello skrev:Hotspur skrev:...och jag kan tänka mig att kamrat (vi säger inte kompis i Göteborg) Morello längtar efter högt stående och odistorderad sol?
Javisst. För mig får det gärna vara 25-30 grader varmt 365 dagar per år. Jag avskyr kylan. Halsduk, hatt och handskar är inte min likör.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 17 gäster