Moderator: Redaktörer
schmutziger skrev:Tack för den goda GT:n du blandade i somras hos Amit, en ny referens helt klart!
_Fredrik_ skrev:Ja, en ros til Öhman för fina högtlalare.
Men också ris till den som hade lämnat luddet kvar i torktumlaren. Jag hade faktiskt annat för mig en att ta bort det. Vissa verkar tro att deras mamma städar upp efter dom i tvättstugan
stefanolo skrev:Halleluja!!![]()
En timmes lyssning på pi60s i ett hyfsat bra rum för två år sedan och sen var man "hemma". Efter att ha upplevt pi60s, piPs och nu snart i28 & Co i mitt eget lyssningsrum så är letandet definitivt slut. Hoppas IÖ fortsätter utveckling och produktion länge till. Tack som fan!
![]()
/s
stefanolo skrev:Fick inga konkreta bud och då ångrade jag mig. Har haft så mycket omkring mig senaste tiden och tappade lite fokus på hifi-intresset. Kom sen på att jag nog ändå skulle "återfalla" i grav "Inoism" snart igen och då kändes det lite omständigt att börja på nya kula. Beställer troligtvis pX-4 snart istället så att setupen blir komplett.
happily confused![]()
![]()
/stefan
Nahaz skrev:Tack för att du inte säljer högtalare på följande sätt:
http://uk.cinenow.com/videos/2250-calif ... -2-slash-2
Lite lika i56 är dom väl allt ; )
David_A skrev:Hehe.. sådär brukar brudarna flockas runt i64 också
profbd skrev:ivor vi ska nog få dig på andra tankar
och få dig att byta till ett par ino burkar
här utför vi fullständiga lobitomeringar se på nin/subjektivisten/mattias karlsson
torig skrev:ivor-isobarik skrev:Hälsningar /från en sellerist vars trovärdighet numera ligger på minus!
Ha, då kanske vi är två då![]()
Passar på att ge ett tack till Ingvar också. Förnämliga högtalare med ypperliga prestanda till humana priser.
/mvh
Richard skrev:Ha, ha- då kanske vi är tre dåTre med bakgrund i "stampa takten-falangen".
torig skrev:Jag har förövrigt aldrig känt något behov att tillhöra någon speciell "falang".![]()
/mvh
phon skrev:Men .... då tillhör du ju falangen som aldrig tillhört någon falang!
Det är nog den mest rabiata falangen har jag hört ....
![]()
m_persson79 skrev:eriken, försvinner äntligen högtalarna i ljudbilden? För mig sticker piP ut som fan jmf med nästan allt man lyssnat på. Genom att inte höras.
Btw, pi60 låter ungefär likadant.![]()
blasut skrev:Köpte piP för fyra veckor sen. Ha under den tiden lyssnat mer på 2 kanal musik än jag gjort på 2 år.
Tar all ledig tid till att lyssna.
Nu har jag börjat titta på dvd. Jesus vad dom svänger.
Tack Ingejör Öhman
nadifierad skrev:Jag äger inga Ino`s! Ännu!![]()
Men vill nog ändå passa på, när nu tråden finns, att tacka IÖ för att han skriver här på Faktiskt.se.
Inte för att jag fattar allt han skriver, men lite fastnar efterhand.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster