Det kanske finns ett par Inointresserade i området?
Moderator: Redaktörer
shifts skrev:Å vad sugen jag blev! Men det går ju inte.
Kraniet skrev:vi som ska åka kanske kunde ordna samåkning? jag har ingen bil så det skulle iaf vara bra för min del.![]()
Om jag förstår det rätt så är det hittills; jag, mannor, paa och skrotnisse och kanske reservdelar också?
vilka åker genom/från umeå förutom mig?
mannor skrev:Jag åker gärna med från Umeå. Jag bor på Nydala, så om det ligger ungefär på resvägen hoppar jag helst på där. Annars är jag lättförflyttad mha cykel till tex sjukhuset, ålidhem eller centrum.
Men såna här detaljer kanske vi ska ta på PM?

Handen tillhör min yngsta, som studerar i Umeå, och som tittade till grejorna lite innan själva träffen började.DVD-ai skrev:Ja, chitt... och hon ser ju nästan intresserad ut, som att hon uppskattar dom hemska pY modulerna...![]()
Är det "hus frun" på bild eller någon av besökarna?!![]()
Nattlorden skrev:Måla skruvskallarna på W-hyllan!
DVD-ai skrev:ok, är hon HiFi intresserad ?!![]()
Dum fråga... klart hon är...
paa skrev:det är min yngsta som studerar i Umeå, och som tittade till grejorna lite innan själva träffen började.
DVD-ai skrev:Haha, jag tycker det är underbart att så fort en kvinna dyker upp på bild i någon tråd på detta forum så blir det kännsloladdat...
subjektivisten skrev:Kan nästan lova dig att efter ett tag så blir det "tråkiga" ljudet så mycket roligare och man har svårt att lyssna på rum/system som lägger till massa efterklang mm. Så upplever iaf jag det.
Affald skrev:Kan man sammanfatta det hela med att Hassesolos "bio" levererar när den skall & inget annat nonsens![]()
hassesolo skrev:Hejsan igen!
Bion har nu fått en välbehövlig kosmetisk ansiktslyftning. Kolla mitt galleri som det länkas till nedan.
Även ett soffbord har tillkommit.
Om det fortfarande finns intresse så kan jag ta emot för en lite biodemo.
henrikwiklund skrev:om inbjudan står kvar så skulle jag gärna komma förbi någon gång nu i höst? Jag jobbar i umeå och bor här på veckorna (skellefteå på helgerna).
Jag såg förresten iron man II förra helgen, fick för mig att det var galet mycket härlig bas. Flickvännen var iofs inte hemma så det kan ju vara att jag spelade ca10dB högre än vanligt. Någon som kan bekräfta eller dementera?
henrikwiklund skrev:om inbjudan står kvar så skulle jag gärna komma förbi någon gång nu i höst? Jag jobbar i umeå och bor här på veckorna (skellefteå på helgerna).
Jag såg förresten iron man II förra helgen, fick för mig att det var galet mycket härlig bas. Flickvännen var iofs inte hemma så det kan ju vara att jag spelade ca10dB högre än vanligt. Någon som kan bekräfta eller dementera?
Kraniet skrev:det är installerat två basfällor tror jag. en i golvet bak som agerar podium til den bakre soffan och en som är ovanpå taket.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster