Moderator: Redaktörer
Bamsefar skrev:IÖ, ett minst sagt intressant alternativ
Den som ev. påstår att så skilda saker som Linn, Ino och LTS ?!
inte får nämnas !? har inte mycket kvar mellan vaxpropparna.
Dels känns det som om vissa har reagerat negativt på idén
Så får du som du vill också hotspur
Hotspur skrev:Linn, LTS och Ino... Snacka om slagsida!
ondjultomte skrev:Mycket skit samlat på ett ställe utan motpol kanskeheh
Hotspur skrev:...Vem påstår att "så skilda saker" inte får nämnas? Vad jag reagerar på är vilket utrymme de ges...
Jag har startat en cdspelar tråd, det intresserar mig mest för tillfället, inte dina julerbjudande då jag inte ska ha nya högtalare just nu.Jag tycker det vore bättre att ni tog upp frågor som intresserar er, än att klaga på att andra vill diskutera saker som inte intresserar er, men det är bara min uppfattning.
Jag tror inte det var indragandet av ditt fina julerbjudande som Hotspur ville åt utan en undran varför man ger utrymmer för gratisreklam från ett företag medans andra får betala för annonsplater. Att han reagerade mot det är väl inte så konstigt? Det behöver ju inte ligga nån jävulsk plan bakom det så att säga.Tvärtom har Fridefors uppfattning respekterats så till den grad att jag anpassat mig efter den.
) ogillar något som ni kallar gratisreklam borde ni väl uppskatta att "reklamen" dras in?Att han reagerade mot det är väl inte så konstigt?
Rydberg skrev:Betsäm er för nått men var konsekventa, ni måste ju även informera era annonsörer om ni tillåter denna typ av reklam. Iof Ingvars fall är ju lite speciellt, svårt.Naqref skrev:Vilket är mest rimligt? Att vi tar bort båda erbjudandena eller tillåter dem?
Det har jag aldrig skrivit läs igen:Skall jag behöva bli beskylld för att göra folk till syndabock? Och sen antyder du att JAG påstått att Fridefors haft en djävulsk plan!!!
Jag antyder ingenting som du ser utan menar att hotspur behöver ju inte nödvändigtvis haft onda avsikter, precis så står. Kan inte tolka det på det sättet du gjort.Det behöver ju inte ligga nån jävulsk plan bakom det så att säga
vad vill du uppnå? Att jag ska få dåligt samvete för att jag ifrågasätter en företelse? Precis i detta nu gör du mig (också) till syndabock att detta forum inte fått del av ditt erbjudande. Det är för helvete inte mitt fel??? Kasta skit på nån annan är du snäll.Att du påstår att du inte hade lagt dig i utan Fridefors originalinlägg vet jag inte hur jag skall tolka? Du får väl stå för det du skriver. Det verkar nästan som om det är ni som helt enkelt är ute efter att göra mig till syndabock. Frågan är vad ni vill vinna med det. Räcker det inte att erbjudandet är borta? Låtsas att det aldrig funnits. Please.
Nattlorden skrev:Generellt tips (inkl. till mig själv): tänk ett par ggr extra innan vi svarar!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster