Moderator: Redaktörer
nl1970 skrev:JL, köper han dina tjänster?kan se fel ut ibland, men ändå, handlar han dig eller är det en träff vänner emellan?
Johan_Lindroos skrev:Jag tycker personligen inte att du har något att göra med vad jag gör med min tid. Du kan räkna med att jag brukar skriva på forumet såsom privatpersonen Johan Lindroos.
Johan_Lindroos skrev: Jag vill inte försöka lura att pracka på någon person något av mitt företagande. Om du läst andra tidigare äldre inlägg så borde du ha fått den uppfattningen redan klar för dig..
Johan_Lindroos skrev:Du får gärna berätta om varför du ville veta det du frågar om..
Ja... eller så ser du inte ironin. Det KAN tolkas som ett utvecklande av att det är en semestertripp och att således utrustningen inte består av mätutrustning, men det kan också tolkas som om jag rotat igenom deras packning. Fritt val.boyafraid skrev:Kaffekoppen skrev:I övrigt finns baddräkt, badbyxor, tält, sovsäckar och grillkol i utrustningsväg på Lindroos semesteräventyr. Jo, såg dessutom en domkraft i bilen om jag inte minns fel
damn, intresseklubben måste verkligen älska dig
Kaffekoppen skrev:Det KAN tolkas som ett utvecklande av att det är en semestertripp och att således utrustningen inte består av mätutrustning.
Mayro skrev:Johan in work ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ojoj vad snyggt det är här(ironi) Johans täcke hänger numera för dörren in i stereorummet... Jag skall ta en bild i morgon o lägga in så får ni se.. Hmm Om det nu kommer in något ljus bakom dom uppspikade flyttfiltarna osv..
![]()
Jaja.. Hur som så har det blivit en hel del bättre ljud utan tvekan..Och skoj va det.
Och Johan besöker oss som polare...(det var nån som undrade)
FBK skrev:Även Rydberg har varit här både idag och i förrgår och har inte heller kunnat lyssna.
![]()
Undrens tid är visst inte förbi
Mayro skrev:Morgan. Skall du köpa silverline eftersom du skall ha info eller tänkte du hjälpa till?jaja. Hoppas inte tilverkaren nu blev sur bara och inte ger mig hjälp osv framöver med eventuella tips osv...
Johan_Lindroos skrev:Jag hade även med mig ett litet "tweak" som bara måste få kopplas in. Gissa vad!
Johan_Lindroos skrev:och nu till mitt lilla tweak; ett 15 m RCA-kablage "High end" för 119:- som jag hittade när Paulina och jag var förbi GEKÅS i Ullared! Så denna kabel kallar jag för "GEKÅS High End 15 m".
Mayro skrev:Rydberg och jag har inget otalt med varandra sedan rätt lång tid nu.. Och även om vi så hade haft så skulle detta inte innebära att man inte kan lösa det och ändra riktning.
Eftersom Mayro är så elak så välte jag just ner den stooora bordsskivan som stod lutad mot väggen. PLADONNK sade det. Jag hade hoppats att den hade träffat men han hann undan. Sen hade jag sönder en lampkontakt så att han skulle få en stöt, men missade med 1 cm. Till slut lyckades jag; jag hade med flit ställt bordet nära soffan, så sade jag till honom att skjuta höger högtalare 1 cm bakåt, varvid Mayro reste sig och gick rakt in med stortån i soffbordet med full kraft. Jajemensann, där satt den! Halva stortånageln är nu uppfläkt och en plågad Mayro fick klara problem att njuta av stycket. Känner mig riktigt nöjd...
Är Johan med på hf igen eller är han fortfarande avstängd? Saknar hans hjälp och kunskap där.PEGE skrev:Mayro och Johan_L var här på besök i veckan.
Jag tror att Johan kommer att stanna kvar i Skåneland, han såg ut att trivas här
FBK skrev:Eftersom Mayro är så elak så välte jag just ner den stooora bordsskivan som stod lutad mot väggen. PLADONNK sade det. Jag hade hoppats att den hade träffat men han hann undan. Sen hade jag sönder en lampkontakt så att han skulle få en stöt, men missade med 1 cm. Till slut lyckades jag; jag hade med flit ställt bordet nära soffan, så sade jag till honom att skjuta höger högtalare 1 cm bakåt, varvid Mayro reste sig och gick rakt in med stortån i soffbordet med full kraft. Jajemensann, där satt den! Halva stortånageln är nu uppfläkt och en plågad Mayro fick klara problem att njuta av stycket. Känner mig riktigt nöjd...
Där fick du mayroKul att ni har haft trevligt annars
Mayro, du kommer att bli ruinerad, trots allt fjäskande
Ear skrev:Jag tror att Johan kommer att stanna kvar i Skåneland, han såg ut att trivas här
Och det trots att de inte var i Ystad![]()
Kaffekoppen skrev:Är det inte dags att Mayro berättar hur det låter nu när han har alla 12W hemma igen
Rydberg skrev:Måste bara få se en impedansmätning på dina högtalare Mayro.
krellmaster skrev:Är Philip tillbaka? Ska neråt Blekinge nästa helg, det vore kul med en nostalgitripp. Har ju erfarenheter av Philip fast det är 35 år sen sist!
pingvinlakrits skrev:Ligger på halstret och avvaktar utvecklingen.
Haakan_W skrev:jag tycker mayro kan ha en fin liten medlemspresentation där all utveckling dokumenteras med både foto och skrift!
seså fixa nu mayro
Kaffekoppen skrev:Men du kan alltid ge en glimtare om vad du tänker göra
paa skrev:Jag hade hoppats få se bilderna, men tyckte det var förmätet att fråga efter dom när du tvärlessnat så där. Men nu kommer dom väl snart?
Hetsporren skrev:Våra PM?! Du menar Mayros PM? Min kommentar om Mayros utläggning var inte ett PM, det var ett inlägg i tråden - som alltså kommenterades av Mayro i ett elakt PM. Vilket jag valde att publicera här...
PS: Tog mig friheten att editera mitt namn nu oxå.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 30 gäster